اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نظام بانکی با تولید کنندگان تعامل بیشتری داشته باشند

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خواستار تعامل هر چه بیشتر نظام بانکی با تولید کنندگان شد و گفت: برای اینکه تولیدکنند‌ه‌ای قادر باشد با تولیدات خارجی در بازار صادرات رقابت کند باید از تسهیلات با بهره کم برخوردار شود.

نظام بانکی با تولید کنندگان تعامل بیشتری داشته باشند

جهانبخش شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با گله از عدم وجود فرهنگ کار در استان، اظهار داشت: فرهنگ کار موفقی در کرمانشاه در مقایسه با سایر استان‌ها وجود ندارد و همین امر باعث شده بسیاری از جوانان ما به دنبال مشاغل پشت میزنشینی بوده و در زمره بیکاران قرار بگیرند.

وی یادآور شد: وقتی در یک خانواده از همان روزهای ابتدای تربیت، اعضای خانواده فعالیت‌های مربوط به کودک را انجام داده و اجازه نمی‌دهند کودک خودش امورات شخصی خود را برطرف کند، همین در آینده فرد را از فرهنگ کار و اشتغال دور می‌کند و سبب می‌شود و پس از طی کردن مراحل تحصیلی در دانشگاه‌ها تنها به دنبال مشاغل رسمی و پشت‌ میزنشینی باشد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: فرهنگ کار تاثیر بسیار زیادی بر مساله میزان اشتغال در استان دارد و در صورت برطرف کردن این مشکل در استان می‌توان سهم بسیار زیادی از مشکل بیکاری در استان را برطرف کرد.

وی در ادامه به مشکل نقدیندگی واحدهای تولیدی اشاره و خواستار تعامل هر چه بیشتر نظام بانکی با تولید کنندگان شد و افزود: درصد خیلی کمی از تولیدکنندگان از تسهیلات بانکی در کشور استفاده می‌کنند، برای اینکه تولیدکنند‌ه‌ای قادر باشد با تولیدات خارجی برای صادرات رقابت کند باید تسهیلاتی با بهره کم و تک‌رقمی ارائه شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول