اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نظارت بر عملکرد دهیاری‌های سمنان افزایش یابد

رئیس شورای اسلامی استان سمنان گفت: نظارت‌ها بر نحوه عملکرد دهیاری‌های استان سمنان با اتخاذ تدابیر و با همکاری اعضای شورای اسلامی در روستاها افزایش یابد.

نظارت بر عملکرد دهیاری‌های سمنان افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس آل‌بویه ظهر امروز در دیدار با فاطمه منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود نظارت‌ها در نحوه عملکرد دهیاری‌های استان سمنان با اتخاذ تدابیر اثربخش و با همکاری اعضای شورای اسلامی در روستاها افزایش یابد.

وی افزود: حضور میدانی مسؤولان در چارچوب اصولی و فنی در مناطق روستایی می‌تواند در تبادل دیدگاه‌ها برای رفع مشکلات روستائیان استان بسیار مؤثر باشد.

رئیس شورای اسلامی استان سمنان ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای دهیاران با هدف افزایش کارایی و توانمندی این افراد در توسعه استان موردتوجه دستگاه‌های اجرایی باشد.

آل‌بویه بیان کرد: اعضای شورای اسلامی در مناطق روستایی استان سمنان ظرفیت خوبی برای نظارت بر عملکرد مدیران فعال در بخش روستایی به شمار می‌روند که باید از دیدگاه‌های این افراد نهایت بهره برده شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول