اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

احکام 3 کشتی گیر دوپینگی اعلام شد

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، احکام 3 کشتی گیر را اعلام کرد.

احکام 3 کشتی گیر دوپینگی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، حکم محرومیت 3 کشتی گیر به دلیل استفاده از مواد غیر مجاز توسط ستاد ملی مبارزه با دوپینگ کشور صادر شد.

2 کشتی گیر به مدت ۴ سال و یک کشتی گیر بمدت 6 ماه از فعالیت‌های ورزشی محروم شدند که حکم محرومیت 2  نفر از آنها قطعی شده است و یک نفر درخواست بررسی مجدد پرونده در شورای استیناف را داشته است که حکم قطعی پس از برگزاری جلسه استیناف اعلام می شود.

بر این اساس مسعود نعمت چکانی به مدت ۴ سال و سید محمد چوبچیان به دلیل استفاده از مواد غیر مجاز برای درمان و اعلام نکردن به پزشک، بمدت ۶ ماه محروم شدند.

گفتنی است که نمونه گیری انجام شده از بهروز هدایت در سال ۲۰۲۰ هم مثبت اعلام شده و حکم اولیه محرومیت ۴ ساله برای وی صادر شده است  ولی نامبرده به این رای اعتراض داشته و درخواست بازنگری حکم را  به شورای استیناف ستاد ملی ارائه داده تا پرونده تخلف ایشان مجدد بررسی گردد.

فدراسیون کشتی در راستای تحقق اهداف خود در مبارزه با معضل دوپینگ، نسبت به اعلام اسامی نفراتی که دست به این تخلف زده اند، اقدام می نماید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول