اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

قدردانی بسیج اساتید دانشگاه آزاد از تصمیم امروز نمایندگان مجلس درباره اعتبارنامه تاجگردون

شورای تبیین مواضع بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی از اقدام مجلس یازدهم برای بررسی و تصمیم نمایندگان برای رد اعتبارنامه تاجگردون قدردانی کرد.

قدردانی بسیج اساتید دانشگاه آزاد از تصمیم امروز نمایندگان مجلس درباره اعتبارنامه تاجگردون

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ شورای تبیین مواضع بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی از اقدام مجلس یازدهم برای بررسی و تصمیم نمایندگان برای رد اعتبارنامه تاجگردون قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این عصر و عصرهای آینده می‌خواهم که اگر خدای نخواسته عناصر منحرفی با دسیسه و بازی سیاسی وکالت خود را به مردم تحمیل نمودند، مجلس اعتبارنامه آنان را رد کنند و نگذارند حتی یک عنصر خرابکار وابسته به مجلس راه یابد.

امام خمینی (ره)

۲ اسفند ۹۸، دستانی که با نیت خالصانه و در راه رضای خدا، نام نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی را بر کاغذهای سرنوشت نگاشتند و در صندوق های رای انداختند، به طلب ظهور یک مجلس انقلابی به میدان آمده بودند...

نتیجه انتخابات امیدی بر دلها نشاند: یک مجلس انقلابی...

چشم ها منتظر آغاز به کار مجلس و بالاخره آن انتظار به سر آمد، آغازین روزهای فعالیت مجلس یازدهم با یک امتحان بزرگ گره خورد، اعتراض تعدادی نماینده شجاع به اعتبارنامه ۳ نماینده...

و امروز ۱۸ تیر ۹۹ روز مهم این امتحان حساس: بررسی اعتبارنامه آقای تاجگردون در صحن مجلس...

خدا را شاکریم که خروجی جلسه غیرعلنی امروز، امیدوارمان ساخت به تصمیماتی مطابق با اصول انقلاب و با معیار سنجش خطوط قرمز انقلاب و اسلام.

ضمن سپاس از نمایندگانی که بدون ملاحظات شخصی و فقط بر اساس چارچوب های سوگند خورده، اقتدار نشان دادند و از آزمون نخست سربلند خارج شدند. از دیگر نمایندگانی که با رای موافق و ممتنع که تعدادشان شایسته مجلس انقلابی نیست درخواست می نماییم در ادامه کار مجلس یازدهم، هیچ ملاحظه ای بر مصالح و معیارهای انقلاب چیره نشود و مجلسی رقم بخورد که خشنودی ولی فقیه زمان و بنیانگذار انقلاب را بهمراه داشته باشد.

نمایندگان شجاعی که امروز با مخالفتشان به اعتبارنامه، سهمی در پررنگ شدن روحیه انقلابی در مجلس یازدهم داشتند، قطعا ماجور درگاه خداوندند.

منتخبان ملت در خانه ملت، بدانند چشم امید مردم شریف این مرز و بوم به تصمیماتی است که نمایندگان باید بگیرند.

قطعا هر تصمیمی که بر اصول انقلاب استوار باشد مایه سربلندی مجلس خواهد شد و  قصوری و کوتاه آمدن از اصول، زیبنده مجلس انقلابی نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول