اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سخت‌گیری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به سیل‌زدگان جاسک

جلسه هماهنگی با بانکهای عامل وستاد بازسازی روستاهای سیل زده جاسک با ابتکار فرماندار جاسک و با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان برگزار شد.

سخت‌گیری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به سیل‌زدگان جاسک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سخت‌گیری در اعطای تسهیلات از سوی بانک‌ها به مردم سیل‌زده زمستان 98 در جاسک و عدم توان تأمین وثیقه لازم یکی از عمده نگرانی‌ها و نارضایتی‌های مردم سیل‌زده‌ای است که در روزهای سخت سیل از سوی مسؤولان وعده‌هایی شنیده‌اند که اکنون بانک‌ها با سخت‌گیری‌های فراوان در اعطای این تسهیلات، کار مردم را قفل کرده‌اند و امید مردم را به سوی ناامیدی می‌برند.

در جلسه ویژه‌ای که با ابتکار فرماندار جاسک و با حضور مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان برگزار شد، محمد رادمهر فرماندار جاسک با انتقاد از سخت‌گیری‌های صورت گرفته در زمینه اعطای وام به مردم، خواستار روحیه جهادی از سوی مدیرانی شد که در پیشانی ارتباط با مردم قرار دارند.

وی با بیان این که 6 ماه از سیل ویرانگر شرق هرمزگان گذشته و تاکنون پیشرفت خوبی در زمینه بازسازی و احداث واحدهای جدید برای مردم نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: اعتبارات خوبی از سوی دولت در اختیار بانک‌های عامل قرار گرفته تا در اختیار مردم سیل‌زده به عنوان تسهیلات با نرخ سود مناسب قرار گیرد و بانک‌ها موظفند به سراغ مردم سیل‌زده بروند و ضمن آشناساختن آنها با نوع تسهیلات و شرایط آن، زمینه پرداخت سریع‌تر آن را به مردم فراهم کنند.

رادمهر با تصریح بر این که بانک‌ها باید گره‌گشای مشکلات مردم و یاریگر آنها در پرداخت سریع‌تر تسهیلات باشند، از آنها خواست تا با مردم مدارا کرده و قوانین را به شکل آسان‌تری برای مردمی که خانه و کاشانه‌شان را در پی سیل از دست داده‌اند، اجرا کنند تا بتوانند این مردم پر مهر زودتر صاحب سقف و خانه‌ای شوند.

فرماندار جاسک گفت: برای ۱۰ روستای سیل زده ۲۸۵ واحد مسکونی در دست احداث است که تا کنون ۲۳۹ واحد آغاز شده و مردم برای پیش بردن ساخت منازل‌شان به پرداخت سریع‌تر تسهیلات نیاز دارند و در این زمینه بنیاد مسکن نیز می‌تواند نقش مهمی ایفا کرده و کار را برای مردم سرعت دهد.

انتهای پیام/88055


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول