اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

بختیاری: ماموریت اصلی ما در کمیته امداد توانمند سازی و اشتغال خانگی است

رییس کمیته امداد کشور: ماموریت اصلی ما در کمیته امداد توانمند سازی و اشتغال خانگی است و به همین منظور ۵۵ هزار نفر از اشتغالی که سال گذشته ایجاد شد مشاغل خانگی بوده است.

بختیاری: ماموریت اصلی ما در کمیته امداد توانمند سازی و اشتغال خانگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، بختیاری در مراسم تجلیل از دست اندر کاران طرح مواسات که در دفتر آیت الله ناصری برگزار شد با اشاره به اثرات ارزشمند اجرای طرح مواسات در کشور و الگو بودن استان یزد در این طرح افزود: در شرایطی که بسیاری از کشور‌های دنیا در شرایط کرونا زمین گیر شدند به برکت همدلی و همراهی مردم خوب کشورمان کار‌های بزرگی از جمله طرح مواسات انجام شد و در دنیا سربلند شدیم.

وی گفت: در اجرای این طرح بیش از ۵۴۰ میلیارد تومان کمک‌های مردم جمع آوری شد که از آن ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بسته معیشتی و بیش از ۱۱ میلیون پرس غذای گرم توزیع شد.

رئیس کمیته امداد کشور هم چنین با اشاره به طرح‌های اشتغال زای کمیته امداد امام خمینی افزود: سال قبل با اعطای ۴۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ۱۷۵ هزار شغل در کشور ایجاد کردیم و امسال نیز پیش بینی کرده ایم با ۶۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بیش از ۲۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد کنیم.

بختیاری تصریح کرد: ماموریت اصلی ما در کمیته امداد توانمند سازی و اشتغال خانگی است و به همین منظور ۵۵ هزار نفر از اشتغالی که سال گذشته ایجاد شد مشاغل خانگی بوده است.

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان نیز در این مراسم طرح مواسات را حرکتی ارزشمند و نشات گرفته از سیره ائمه اطهار دانست که باید ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول