اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ممنوعیت برگزاری هر گونه تجمع در تویسرکان/ ضرورت رعایت پروتکل بهداشتی

دادستان تویسرکان با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور مقابله با کرونا گفت: هر گونه تجمع از برگزاری مراسم عروسی تا عزا در تویسرکان ممنوع است.

ممنوعیت برگزاری هر گونه تجمع در تویسرکان/ ضرورت رعایت پروتکل بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، علی بهادری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات انجام شده به منظور مبارزه با شیوع کرونا اظهار کرد: بیشترین مشکلات به وجود آمده و زمینه‌ساز افزایش مبتلایان به کرونا، ناشی از تجمعات مرتبط با برگزاری مراسم عروسی و عزا بوده است.

وی گفت: در یک ماه گذشته مطابق با مصوبه‌های متعددی، برگزاری هر گونه مراسم عروسی و عزا در تالارها، هتل ها، رستوران‌ها و باغ رستوران تا اطلاع ثانونی ممنوع اعلام شد و این ممنوعیت تاکنون هم ادامه دارد.

دادستان شهرستان تویسرکان با بیان اینکه به فرمانداری، بخشداری و دهیاری‌ها هم گفته شده تا در خصوص آگاهسازی جامعه، توصیه های لازم را ارائه دهند، افزود: اداره اماکن دستورات لازم برای جلوگیری از برگزاری برنامه‌های جمعی را دریافت کرده است.

وی تصریح کرد: در وهله اول حرف ما با مردم به صورت آگاهی‌بخشی و تذکر انجام می شد، اما متأسفانه برخی به توصیه‌ها و رعایت نکات بهداشتی برای مبارزه با کرونا عمل نکردند، تا جایی که امروز شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا به واسطه برگزاری مراسم عروسی یا عزا هستیم.

* تعقیب قضایی در انتظار متخلفان و تهدیدکنندگان سلامت مردم

بهادری با تأکید بر آنکه حفظ سلامت آحاد مردم در اولویت ما قرار دارد، بیان کرد: تصمیم بر آن است تا با جدیت با متخلفان حوزه سلامت عموم برخورد قاطع شود.

وی در پایان سخنانش افزود: متخلفان و تهدیدکنندگان سلامت مردم مستنداً به مواد قانونی و تحت عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی، مورد تعقیب قضایی قرار می‌گیرند و با تشکیل پرونده با آنان برخورد قاطعی می‌شود.

انتهای پیام/ 89001/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول