اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

بیانیه سفارت آمریکا در بیروت درباره سفر فرمانده سازمان تروریستی «سنتکام» به لبنان

سفارت آمریکا در بیروت در بیانیه‌ای جزئیات سفر فرمانده سازمان تروریستی آمریکایی «سنتکام» در غرب آسیا به لبنان را شرح داد.

بیانیه سفارت آمریکا در بیروت درباره سفر فرمانده سازمان تروریستی «سنتکام» به لبنان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سفارت آمریکا در بیروت، امروز (چهارشنبه)، در بیانیه‌ای جزئیات سفر «کنت مک‌کنزی» فرمانده سازمان تروریستی آمریکایی «سنتکام» به لبنان را شرح داد.

به گزارش پایگاه خبری «لبنان۲۴»، سفارت آمریکا در بیانیه یادشده اعلام کرد که کنت مک‌کنزی در سفری یک روزه به لبنان با «میشل عون» رئیس جمهور لبنان در کاخ «بعبدا» دیدار کرد.

طبق این بیانیه، دو طرف بر «اهمیت حفظ امنیت و ثبات لبنان و حاکمیت این کشور و همچنین شراکت قوی آمریکا و ارتش لبنان» تأکید کردند.

در این بیانیه همچنین اشاره شده است که برخی مسئولان و افسران منطقه مرکزی خاورمیانه به اضافه «دورتی شیا» سفیر آمریکا در بیروت و «رابرت ماین» وابسته نظامی آمریکا، مک کنزی را در این سفر همراهی کردند.

به گزارش لبنان ۲۴، مک کنزی در این سفر با برخی از سیاستمداران و نظامیان لبنانی از جمله نمایندگانی از وزارت دفاع و ارتش لبنان دیدار داشت.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که فرمانده سازمان تروریستی سنتکام در سفارت آمریکا در بیروت  با برخی افراد دیدار داشته است.

 این دیدار در حالی صورت گرفت که به گفته منابع لبنانی، شماری از مردم لبنان در اعتراض به ورود مک کنزی به این کشور و دخالت‌های آمریکا در امور لبنان تجمع اعتراضی به راه انداختند (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول