اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مشکل گرانی و بیکاری امروز کمر مردم را شکسته است

نماینده مردم شهرستان های ورامین قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم انتظار دارند نمایندگان آنها با ریل گذاری صحیح و تصویب و اصلاح قوانین مناسب بر عملکرد دولت نظارت کنند و اگر در جایی سستی و اهمال و کم کاری می‌بینند قاطعانه برخورد کنند و از مدیران متعهد و پاک دست حمایت کنند.

مشکل گرانی و بیکاری امروز کمر مردم را شکسته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، ظهر امروز حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبات مردم دیار ۱۵ خرداد و همچین گرانی ها در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: درود بی کران میفرستم به ارواح پاک و مطهر شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای جبهه سلامت و درود می فرستیم به روح پرفتوح امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، امروز باید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت تصمیم گیری های مجلس قرار بگیرد و دولت نیز باید با  توجه به وظیفه سنگینی که بر عهده گرفته است نسبت به مشکلاتی که نفس مردم را گرفته، چاره اندیشی کند.

وی افزود: مشکل بیکاری و گرانی امروز کمر مردم را شکسته است و صدای خورد شدن استخوان های مردم زیر بار فشارهای سنگین اقتصادی و معیشتی شنیده می شود.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان عزیز بدانند آزمون سختی را در پیش داریم و مردم همواره نظاره‌گر ما هستند تا ببینند مجلس انقلابی و جهادی چه فکری برای حل مشکلات ارائه می کند و چه تصمیمی برای باز کردن گره های کور اقتصادی کشور دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند نمایندگان آنها با ریل گذاری صحیح و تصویب و اصلاح قوانین مناسب بر عملکرد دولت نظارت کنند و اگر در جایی سستی و اهمال و کم کاری می‌بینند قاطعانه برخورد کنند و از مدیران متعهد و پاک دست حمایت کنند.

نوش آبادی عنوان کرد: بنده به‌عنوان نماینده دیار ۱۵ خرداد و خدمت گذار مردمی که سابقه درخشان انقلابی و ولایی آنها بر هیچ کس پوشیده نیست وظیفه دارم در راستای تحقق خواسته ها و مطالبات به حق آنان در حوزه های اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی تلاش نمایم و از حقوق فراموش شده آنان دفاع کنم و به دور از مسائل جنائی و سیاسی و با تاثیر از فرامین ولی امر خویش از جبهه مومن انقلاب حمایت کنم و به دور از شعارهای زود گذر سیاسی پیگیر مشکلات و معضلات حوزه انتخابی خود باشم.

نماینده دیار ۱۵ خرداد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اتصال مترو تهران به ورامین، قرچک و پیشوا حق همه مردم است، توسعه رفع مشکلات شهرک های صنعتی و احیای کارخانه‌جات و کارگاه های تولیدی در دیار ۱۵ خرداد جهت اشتغال و کارآفرینی حق مسلم و طبیعی مردم است.

وی تصریح کرد: حل مشکلات در حوزه کشاورزی و دامپروری یک مطالبه عمومی در منطقه است، توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی حق طبیعی جوانان این دیار است.

نوش آبادی در پایان گفت: تامین آب شرب شهرها و روستاهای منطقه از سد ماملو و تامین حق آبه مردم این دیار مطالبه و حق طبیعی مردم است، توسعه مراکز بهداشتی و درمانی و احداث بیمارستان در این منطقه به ویژه در شهرستان پیشوا یک مطالبه عمومی مردم است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول