اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بی‌تفاوتی مسؤولان خوزستان نسبت به فعالیت‌های حوزه موسیقی

خواننده و نوازنده خوزستانی گفت: متأسفانه در استان خوزستان نهادهای مسؤول حوزه موسیقی نسبت به موسیقی کاملاً بی‌تفاوت هستند و به مشکلات موجود در این حوزه رسیدگی نمی‌کنند.

بی‌تفاوتی مسؤولان خوزستان نسبت  به فعالیت‌های حوزه موسیقی

مهدی بنیاب خواننده و نوازنده خوزستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز پیرامون مشکلات و معضلات موجود در حوزه موسیقی استان، اظهار کرد: موسیقی برای برخی از فعالین و هنرمندان تنها راه کسب درآمد است که متأسفانه در استان خوزستان نهادهای مسؤول نسبت به موسیقی کاملاً بی‌تفاوت هستند و به مشکلات موجود در این حوزه رسیدگی نمی‌کنند.

 وی افزود: به تعبیری موسیقی در خوزستان به کما رفته و مسؤولین این اتفاق باید در برابر علاقمندان و فعالین این عرصه پاسخگو باشند.

 این خواننده و نوازنده خوزستانی گفت: خانه موسیقی در خوزستان وجود دارد اما وجود آن احساس نمی‌شود و فعالیت انجمن موسیقی خوزستان نیز بسیار مبهم است.

وی ادامه داد: سازمان‌های مسئول حمایت از موسیقی در خوزستان این ادعا را دارند که بر نحوه فعالیت آموزشگاه‌های موسیقی نظارت دارند درصورتی‌که طی چند سال اخیر اکثر آموزشگاه‌های موسیقی استان خروجی مثبتی نداشتند.

بنیاب تصریح کرد: اجرای موزیک زنده مجاز شده است اما متأسفانه نظارت صحیحی بر این اجراها نیز نمی‌شود و در برابر این عدم نظارت‌ها سوال ما این است که مسؤولین رسیدگی به مسائل حوزه حوزه موسیقی در خوزستان کجا و به چه کاری مشغول هستند؟

 وی اذعان کرد: اگر انجمن موسیقی در خوزستان وجود دارد پس چرا وجود این انجمن احساس نمی‌شود؟ افراد بسیار محدودی از فعالین موسیقی در استان با این انجمن در ارتباط هستند چراکه با هر بار مراجعه به این انجمن با درب‌های بسته مواجه می‌شویم.

مهدی بنیاب گفت: اعضای این انجمن که زیر نظر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت و رفع مشکلات حوزه موسیقی خوزستان انتخاب شدند متاسفانه فعالیت مثبتی در این خصوص موسیقی از آنها دیده نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول