اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۴۰۰ هزار نفر بدون تخت بیمارستانی/ اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ملارد

شهرستان ملارد با جمعیت حدود ۴۰۰ هزار نفر فاقد بیمارستان بوده و قرار است با تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع صندوق توسعه ملی به حساب شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی، درمانی و پزشکی پروژه احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی به اتمام برسد و در سال جاری آماده بهره برداری شود.

۴۰۰ هزار نفر بدون تخت بیمارستانی/ اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ملارد

سجاد برنجی فرماندار ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ملارد، اظهار داشت: جهت تکمیل پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ملارد مبلغ ۱۵ میلیارد تومان از محل منابع صندوق توسعه ملی به حساب شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی پزشکی پرداخت شد و در اختیار بیمارستان قرار گرفته است. 

وی افزود: همچنین ۶۸ میلیارد ریال از محل بودجه سنواتی و ۳۰ میلیارد ریال به صورت اوراق به این پروژه اختصاص یافت. همچنین ۹۰ میلیارد ریال نیز از محل یک درصد مالیات بر ارزش افزوده برای تکمیل این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

فرماندار ملارد گفت: با توجه به بودجه اختصاص یافته، مشکل مالی برای ساخت نداریم فقط انتظار داریم مجموعه وزارت بهداشت، شرکت مادر تخصصی و پیمانکار سریع‌تر کار ساخت را انجام دهند تا بتوانیم هرچه زودتر در سال جاری این مطالبه جدی مردم شهرستان ملارد محقق شود. 

وی بیان کرد: دولت برای تکمیل مراکز درمانی توجه ویژه دارد و استاندار تهران به صورت ویژه پیگیر مراحل تخصیص مالی و پیشرفت عمرانی پروژه هستند و به صورت هفتگی گزارش‌ها را دریافت و پیگیری‌های لازم را از سوی مسوولان ملی ذی‌ربط دنبال می‌کند.

فرماندار ملارد تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال تامین تجهیزات بیمارستان بوده و بخشی از اقلام تهیه شده است. جذب نیروهای تخصصی به صورت آزمون انجام می‌شود و تاکید بر اینست در جذب نیروهای غیر تخصصی از افراد بومی استفاده شود. 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول