اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تقدیر ارشد نظامی ارتش در هرمزگان از کادر سلامت/ شهدای سلامت الگوی ایمان در این روزهای سخت هستند

امیر دریادار دوم مجتبی محمدی ارشد نظامی آجا در هرمزگان در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیده سلامت آرزو باهو و سعادت سجادیان، از زحمات کادر درمان در استان تقدیر کرد.

تقدیر ارشد نظامی ارتش در هرمزگان از کادر سلامت/ شهدای سلامت الگوی ایمان در این روزهای سخت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در پی شیوع ویروس کرونا و تلاش و فداکاری شبانه روزی پرسنل درمانی کشور بویژه کادر درمانی استان هرمزگان، ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان هرمزگان با صدور پیامی از مدافعان سلامت قدردانی کرد.

متن پیام امیر دریادار دوم مجتبی محمدی به شرح زیر است:

"یا ربّ قَوّعلی خِدمتکَ جَوارحی واشدُد عَلی العَزیمةِ جَوانحی." 
(پروردگارا! اعضاء وجوارح مرا در خدمتت نیرومند کن ودل مرا بر تصمیم قادر فرما)

سلام و درود بر شما انسان‌های شایسته‌ای که در این روزهای سخت، متعهدانه و ایثارگرانه در صف اول مبارزه با بیماری کرونا ویروس قرار گرفته اید.

حال که مقدر شده است تا امروز و در این ایام، ایران اسلامی به دست توانای پزشکان و ایثارگری پرستاران، نظیر 8 سال دفاع مقدس که مسؤولیت پذیری پزشکان و پرستاران این مرز و بوم در عرصه دفاع و مجاهدت بر صفحات تاریخ ثبت شده و افتخار آفریده تا از این وضعیت بحرانی ویروس کرونا خارج شویم، بر خود وظیفه می‌دانم از این قشر زحمت کش که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌ و با حضور در صف اول مبارزه با ویروس کرونا، برای سلامتی مردم عزیز مخصوصا در استان شهید پرور هرمزگان می جنگند، تشکر و قدردانی نموده و سر تعظیم در مقابل این عزیزان فرود آورم.

شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای، شهدای امنیت، شهدای مدافع حرم و امروز هم شهدای خدمت و سلامت نشان داد که همچنان این انقلاب در بعد معنوی در حال درخشش است و این معجزه انقلابی است که به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور الحق در صف اول مبارزه با این بحران قرار داشته و چه جهاد گونه از خودگذشتگی و فداکاری را معنا می‌نمایند به طوری‌که زبان و قلم از بیان آن قاصر است. "از دست و زبان که بر آید، کز عهده شکرش به در آید".

همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز در پیام تشکر خود اعلام داشتند: این زحمات بسیار با ارزش، جایگاه جامعه پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا می‌برد که برده است و اجر و ثواب الهی را به دنبال خواهد داشت.

بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی هزار باره خود و همرزمانم در ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان هرمزگان را به همه کادر جهادگر درمانی کشور بویژه پرسنل فداکار درمانی استان هرمزگان ، در مقابله با این بحران جهانی و همه آنانی که دیگران را بر خود ترجیح می‌دهند تقدیم کرده و صحت و سلامت برای همه ملت شریف و دوست داشتنی میهن عزیز اسلامی‌مان ایران را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

به گزارش فارس، استان هرمزگان تاکنون دو شهیده خدمت با نام‌های آرزو باهو و سعادت سجادیان داشته است که جان خود را در راه حفظ سلامت جامعه نثار کردند.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول