اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آمادگی استانداری برای تخصیص اعتبار به طرح‌های عمرانی در ورودی شهرکرد

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص اجرای طرح ورودی و خروجی شهرکرد، گفت: اگر طرح آماده شده و مصوبه‌ای در این خصوص ارائه شود، آمادگی لازم برای اختصاص بودجه برای اجرای آن را داریم.

آمادگی استانداری برای تخصیص اعتبار به طرح‌های عمرانی در ورودی شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهرکرد با بیان اینکه در این جلسه بیش از 80 مورد مطالبه از سوی معاونان شهردار و اعضای شورای شهر بیان شد، گفت: حل تمامی این مشکلات فرصت زیادی را می‌طلبد، به‌نظر می‌رسد باید مشکلات اصلی شهر شهرکرد با اولویت‌ جمع‌بندی شود تا در جلسات کارشناسی با مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رفع آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: آماده‌سازی محله منظریه، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، طرح آرامستان، اجرای 130 کیلومتر فیبرنوری، حل مشکلات پارک ملت، معضل دفع پسماند و مباحث مربوط به املاک شهرداری باید در جلسات تخصصی با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران مربوطه حل و فصل شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از محل اعتبارات مبارزه با ویروس کرونا مبلغ قابل توجهی به شهرداری شهرکرد اختصاص یافت، یادآور شد: در صورت تخصیص اعتبار مجدد به شهرداری نیز اعتباری اختصاص پیدا می‌کند.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بخش اعظمی از درآمدهای شهرداری از طریق فروش خدمات و سرمایه‌گذاری است، توضیح داد: اعتبارات دولتی محدود است، شهرداری باید برنامه‌ریزی خود را بر اساس درآمدهای خدماتی و سرمایه‌گذاری انجام دهد، اگر قوانین شهرداری برای مردم به درستی تبیین نشود قطعا در زمان اخذ هزینه از مردم نارضایتی به وجود می‌آید.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان در خصوص اجرای طرح ورودی و خروجی شهر شهرکرد، تصریح کرد: اگر طرح آماده شده و مصوبه‌ای در این خصوص ارائه شود، آمادگی لازم برای اختصاص بودجه برای اجرای آن را داریم.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول