اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مهار گاو وحشی با شلیک به‌موقع پلیس در ساوه

فرمانده انتظامی ساوه گفت: یک رأس گاو دچار جنون که پس از فرار از دامداری به‌سوی مردم در یکی از محله‌های شهر آوه حمله‌ور شده بود، با شلیک پلیس کشته شد.

مهار گاو وحشی با شلیک به‌موقع پلیس در ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی‌اکبر عیسی آبادی اظهار کرد: در حدود ساعت ۲۰:۰۰ روز گذشته به دنبال کسب خبری مبنی بر فرار یک رأس گاو جنون گرفته از دامداری و ورود آن به داخل شهر آوه، مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ برای بررسی موضوع به آدرس اعلام شده اعزام شدند.

وی بیان داشت: با بررسی‌های به عمل آمده مشاهده شد که این گاو جنون گرفته به سوی ۲ نفر از شهروندان حمله‌ور شده و آنها را مجروح کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت مردم شده است.

فرمانده انتظامی ساوه خاطرنشان کرد: پس از آنکه نیروهای امدادی حاضر در محل با وجود تلاش‌های بسیار، موفق به مهار گاو فراری نشدند و امکان آسیب رساندن دوباره آن به دیگر شهروندان نیز متصوّر بود، سرانجام با اقدام به‌موقع مأمور انتظامی حاضر در محل، گاو جنون گرفته با شلیک گلوله از پای درآمد و کشته شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول