اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

60 میلیارد تومان از جانب بنیاد مستضعفان برای پیشرفت و آبادانی قصرقند در نظر گرفته شده است

رئیس بنیاد مستضعفان در قصرقند گفت: امسال 60 میلیارد تومان اعتبار از جانب بنیاد مستضعفان برای پیشرفت و آبادانی شهرستان قصرقند در نظر گرفته شده که اعتبار خوبی است و با توجه به محدودیت منابع باید با دقت و نظرات تخصصی و در جای مناسب هزینه شود.

60 میلیارد تومان از جانب بنیاد مستضعفان برای پیشرفت و آبادانی قصرقند در نظر گرفته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، پرویز فتاح در  سفر به شهرستان قصرقند؛ «پایلوت آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان در استان سیستان و بلوچستان»، اظهار کرد: ما خادم مردم هستیم و از این نظر مسئولیت ما در کشور بسیار سنگین است. همه ما باید به مردم احترام بگذاریم و تلاش کنیم آنها را درک کنیم و این خادمی را به‌معنای واقعی جامه عمل بپوشانیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: مردم قصرقند و همه مردم سیستان و بلوچستان بسیار مهمان‌نواز و دوست‌داشتنی هستند و این وظیفه بر دوش ما را سنگین‌تر می‌کند، چرا که با وجود محرومیت‌های فراوان موجود در استان همه‌جوره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

فتاح عنوان کرد: امید داریم با توجه به پای‌کار بودن مردم این شهرستان اتفاقات خوبی در قصرقند رقم بخورد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: امسال 60 میلیارد تومان اعتبار از جانب بنیاد مستضعفان برای پیشرفت و آبادانی شهرستان قصرقند در نظر گرفته شده که اعتبار خوبی است و با توجه به محدودیت منابع باید با دقت و نظرات تخصصی و در جای مناسب هزینه شود. آماده هستیم این اعتبار را به‌طور کامل تخصیص دهیم.

وی تصریح کرد: نباید با تعریف پروژه‌های متعدد خودمان را زمین‌گیر کنیم؛ باید با تعریف و انتخاب دقیق پروژه‌ها با زمان‌بندی مشخص به پیشرفت شهرستان‌های هدف کمک کنیم. مصمم هستیم همه پروژه‌های نیمه‌تمام بنیاد مستضعفان در مناطق هدف به‌سرعت به اتمام برسد.

فتاح گفت: بنیاد در هر شهرستان هدف سه سال حضور خواهد داشت و هدف اصلی آن ایجاد انگیزه و توانمندسازی مردم جهت مشارکت در آبادانی و پیشرفت شهرستان است. مردم باید در همه فعالیت‌های بنیاد در شهرستان‌های هدف مشارکت کنند تا به نتایج مطلوبی دست یابیم.

رئیس بنیاد مستضعفان تأکید کرد: بنیاد در زمینه مقابله با شیوع کرونا بیشترین کمک را میان استان‌های کشور به سیستان و بلوچستان داشته است و این موضوع را وظیفه می‌داند. تلاش داریم سرمایه‌گذاری و فعالیت بنیاد مستضعفان را در این استان گسترش دهیم.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول