اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

روزانه 100 فقره تصادف در فردیس رخ می‌دهد/زیرساخت‌های ترافیکی شهر مناسب نیست

رئیس پلیس راهور فردیس با اشاره به وقوع روزانه بیش از ۱۰۰ فقره انواع تصادفات در این شهرستان، گفت: برای کنترل تصادفات ترافیکی، خودروی نامحسوس نداریم.

روزانه 100 فقره تصادف در فردیس رخ می‌دهد/زیرساخت‌های ترافیکی شهر مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، سرهنگ پیمان کرمی، فرمانده راهور شهرستان فردیس عصر امروز در نشست کمیسیون تلفیق با موضوع بررسی آسیب های اجتماعی که در صحن شورای شهر فردیس برگزار شد، گفت: کمبود زیرساخت‌ها و تجهیزات ترافیکی مهمترین عامل تصادفات در فردیس است.

فرمانده راهور شهرستان فردیس با بیان اینکه فردیس در سال ۹۸ رتبه برتر کاهش تصادفات در سطح استان را داشته است، افزود: در سال گذشته  حدود ۶۰ درصد تصادفات فوتی با کاهش مواجه بوده اما امسال با توجه به خسارات حاصل از حوادث آبان ماه، گذشته از جمله سرقت تابلوها و از بین رفتن نرده‌های جاده ملارد وتردد عابران در این معبر،  شاهد تصادفات بیشتری  هستیم.

وی زیرساخت‌های ترافیکی، عدم وجود نرده‌های جاده‌های ملارد و شهریار، عدم وجود یا کافی نبودن روشنایی معابر را  از جمله مهمترین مشکلات حوزه ترافیکی و عاملی برای افزایش تصادفات در فردیس  برشمرد.  

رئیس پلیس راهور فردیس با اشاره  به وقوع روزانه بیش از  ۱۰۰ فقره انواع تصادفات در این شهرستان، گفت: برای کنترل تصادفات ترافیکی، خودروی نامحسوس نداریم.

وی با اشاره  به وجود ۹ دوربین هوشمند در سطح شهر فردیس، گفت: برای راه اندازی دوربین‌های سطح شهر  نیاز به سِرور داریم و در صورتی که بتوانیم دوربین‌ها را در نقاط مهم از جمله فلکه‌های شهر، می‌تواند در کاهش تصادفات موثر باشد.

سرهنگ کرمی با اشاره به شرایط نامناسب سالن صدورگواهینامه در فردیس، اظهار کرد: با واگذاری مسؤولیت برگزاری امتحانات گواهینامه به پلیس راهنمایی و رانندگی، امتحان کار آموزان در ۱۱ آموزشگاه سطح شهرستان توسط  پلیس راهنمایی و رانندگی انجام می شود که با توجه به کثرت مراجعان و سالن صدور گواهینامه جایگاه  مناسبی نیست.

وی از مجموعه مدیریت شهری خواست تا نسبت به تامین تجهیزات و زیرساخت های ترافیکی به مجموعه راهور کمک کنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول