اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آزادی ۶۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ۶۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در سه ماه اول سال جاری با تلاش همکاران ستاد دیه و اداره کل زندان استان آزاد شدند.

آزادی ۶۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در مازندران

حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران، طی گفت‌وگویی اظهار کرد: کمک به افراد نیازمند اگر همراه با خلوص نیت و به خاطر رضای پروردگار باشد دارای تأثیرات بی‌شمار است و یکی از نقاط قوّت اخلاق اسلامی انسان‌ها، حس همکاری، نیکوکاری و خدمت‌رسانی به مردم است.

وی افزود: یکی از شاخصه‌های ارتباط انسان مسلمان در کنار ارتباط با خالق و ارتباط با خویش، ارتباط با محیط و انسان‌ها است که یکی از راه‌های آن خدمت به خلق و نمود بارز آن گذشت و ایثار نسبت به هم‌نوع است.

رئیس ستاد دیه مازندران عنوان کرد:  فعالیت در راستای فراهم کردن زمینه آزادی زندانیانی که به واسطه عجز از پرداخت بدهی های مالی در زندان بسر می‌برند امری خداپسندانه و دارای اجر و پاداش  فراوان  نزد خداوند است.

وی اعلام کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در سه ماه گذشته تعداد ۵۸ نفر از زندانیان در سطح استان با پرداخت مبلغ ۲۰ میلیارد و ۳۸۲ میلیون ۱۷۶ هزار و ۹۲۰ ریال آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: این تسهیلات شامل تسهیلات بانکی، کمک‌های بلاعوض، مساعدت در پرونده‌های اعسار و تقسیط توسط همکاران قضایی، اخذ گذشت از شکات بوده است.

اکبری ابراز کرد: با احتساب ۱۰ نفر از محکومان مالی غیرعمد که به برکت ورود پرچم مقدس امام رضا (ع) به زندان و با پیگیری مدیر کل زندان مازندران طبق مقررات قانونی نیز از زندان آزاد شدند، مجموع زندانیان آزاد شده در سه ماه اول سال‌ جاری به ۶۸ نفر رسیده است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول