اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مشکل آنتن‌دهی در روستای امامزاده عبدالله (ع) سرخه رفع می‌شود

فرماندار شهرستان سرخه گفت: رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در روستای امامزاده عبداالله (ع) شهرستان سرخه مراحل تکمیلی را می‌گذراند.

مشکل آنتن‌دهی در روستای امامزاده عبدالله (ع) سرخه رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌محمد مؤیدی‌زاده عصر امروز در جلسه بررسی و رسیدگی به مسائل و موارد روستای امامزاده عبدالله (ع) شهرستان سرخه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد:‌ پل عابر پیاده به‌منظور تسهیل در تردد در روستا، یکی از مطالبات جدی مردم شریف این روستا بود که با همراهی خیری از اهالی روستا و کمک ۵۰۰ میلیون ریالی و در مجموع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال احداث شد و در اختیار مردم روستا قرار گرفت.

وی بیان کرد: مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات شهرستان و بخش مرکزی سرخه به‌منظور تکمیل این پل تخصیص یافت.

فرماندار شهرستان سرخه اضافه کرد: آنتن‌دهی تلفن همراه نیز یکی دیگر از مشکلات و مطالبات مردم این روستا بود که به انجام رسید و مراحل تکمیلی عمرانی آن نیز به‌زودی به پایان می‌رسد.

مؤیدی‌زاده گفت:‌ اجرای عملیات خاک‌برداری و تسطیح و آماده‌سازی شهرک جدید روستا هم دیگر مطالبات مردم این روستاست که عملیات اجرایی آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی هفته آینده آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین جابه‌جایی تیرهای برق از داخل زمین کشاورزی روستائیان به‌عنوان دیگر درخواست مردم شریف روستا به انجام رسید.

فرماندار شهرستان سرخه افزود: راه‌اندازی آنتن تلویزیون دیجیتال و تقویت آن برای این روستا و روستاهای ایج، جوین و عبدل‌آباد نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/74009/خ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول