اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بلوار سرخه به سمنان احداث می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: اعتبارات سال جاری پروژه احداث بلوار سرخه به سمنان به‌صورت کامل جذب و ۳۵ میلیارد تومان نیز برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

بلوار سرخه به سمنان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، منوچهر فخری عصر امروز در پایان سفر یک‌روزه خود به شهرستان سرخه، به بازدید اواخر سال گذشته از روستای امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان به‌منظور رسیدگی به مطالبات مردم شریف و زحمتکش این منطقه اشاره کرد.

وی افزود: پیرو بازدید اواخر سال گذشته از این روستا، مطالبات و درخواست‌های اهالی شنیده و قول‌هایی به مردم شریف روستا داده شد که با تلاش‌ها و اقدامات انجام شده امروز شاهدیم این مطالبات، محقق شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: جابه‌جایی تیرهای برق از داخل زمین‌های کشاورزی روستاییان، احداث پل عابر پیاده به‌منظور تسهیل در تردد مردم روستا و جلوگیری از قطع ارتباط دو بخش مجاور رودخانه در ایام سرد و پر بارش سال، آنتن دهی تلفن همراه و راه‌اندازی و تقویت تلویزیون دیجیتال در این روستا و برخی روستاهای هم‌جوار و تسطیح زمین به‌منظور ایجاد شهرک جدید، ازجمله مطالباتی بود که امروز شاهدیم به سرانجام رسیده است.

فخری تأکید کرد: در بحث راه‌اندازی پل عابر پیاده به‌منظور تسهیل در تردد روستاییان به‌ویژه بانوان و سالخوردگان، بالغ بر یک میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که ۵۰ درصد آن توسط خیر اهل روستا تأمین شده است.

وی به کلنگ‌زنی طرح تولید زنجیره گوسفند داشتی پربازده دو هزار رأسی در منطقه صوفی‌آباد این شهرستان اشاره کرد و افزود: پروژه تولید زنجیره گوسفند داشتی پربازده با اعتبار بسیار خوبی از سوی سرمایه‌گذار با ظرفیت دو هزار رأسی کلنگ زده شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود:  با توجه به اینکه نژاد دام به کار گرفته شده در این طرح با اقلیم سازگاری داشته و همچنین میزان اشتغال ۹۰ نفر مستقیم و غیرمستقیم آن، آینده روشنی را برای این طرح متصور می‌سازد.

فخری بیان کرد: سرمایه‌گذار اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان آورده برای این طرح در نظر گرفته که با تسهیلات بانکی، این پروژه تا ۳۵ میلیارد تومان اعتبار خواهد داشت.

وی گفت: پروژه احداث بلوار سرخه به سمنان یکی دیگر از طرح‌هایی بود که امروز و در این سفر مورد بازدید قرار گرفت و خوشبختانه تلاش خوبی در راستای اجرای هرچه بهتر و سریع‌تر این پروژه صورت گرفته است. 

فخری با بیان اینکه اعتبارات سال جاری این پروژه به‌صورت کامل جذب شده است، گفت: ۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیز برای این پروژه در سال آینده در نظر گرفته شده که در صورت تأمین این مبلغ در سال جاری، تلاش خواهد شد تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از این طرح باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اظهار کرد: میزان پیشرفت این پروژه بسیار مطلوب است و تاکنون ۶ کیلومتر عملیات خاکی آن به سرانجام رسیده و در مهرماه و آبان ماه سال جاری، شاهد روکش آسفالت این قطعه خواهیم بود.

انتهای پیام/74009/خ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول