اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت شهرداری در 12 نقطه از شهر برای حل مشکل آسفالت/ تغییرات مدیریتی ادامه دار است

شهردار زنجان از اختصاص 34 میلیارد تومان برای حل مشکل آسفالت خبر داد و گفت: هم اکنون نیروهای شهرداری در 12 نقطه از شهر برای حل مشکلات موجود فعالیت دارند.

فعالیت شهرداری در 12 نقطه از شهر برای حل مشکل آسفالت/ تغییرات مدیریتی ادامه دار است

حبیب ملایی یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از برنامه‌های سال جاری مجموعه شهری رسیدگی به وضعیت آسفالت و برطرف کردن مشکلات در این زمینه است، چرا که از خواسته‎های مسلم شهروندان است.

شهردار زنجان اضافه کرد: اجرای روکش آسفالت از جمله این مسائل است که در این راستا نسبت به ترمیم نوارهای حفاری اقدام خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیتی که موضوع آسفالت و رفع نواقص آن دارد، در بودجه امسال ۳۴ میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است.

از شرکت‌های خدمت رسان خواسته شده که تضمین لازم را برای انجام حفاری را انجام دهند تا در فصل پاییز مشکلی به وجود نیاید

 

یگانه با اشاره به اینکه بیشترین مشکلات آسفالت مربوط به شرکت‌های خدمات‌رسان است، اضافه کرد: در این راستا از شرکت‌های خدمت رسان خواسته شده که تضمین لازم را برای انجام حفاری را انجام دهند تا در فصل پاییز مشکلی به وجود نیاید.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه هم اکنون طرح توسعه شرکت آب و فاضلاب در حال انجام است، تصریح کرد: بخشی از مشکلات آسفالت به شهرداری مربوط نیست.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون نیروهای شهرداری در 12 نقطه از شهر در ارتباط با آسفالت فعالیت جدی دارند، بیان کرد: البته این اکیپ‌ها به مرور افزایش پیدا می‌کند.

شهردار زنجان همچنین از ترمیم نوارهای حفاری نیز خبر داد و گفت: صحبت‌هایی شده است که سرمایه‌گذاران و پیمانکاران نیز بتوانند عملیات را جمع‌آوری و ترمیم را انجام دهند.

یگانه در ادامه همچنین به تغییر مدیریتی در شهرداری اشاره کرد و گفت: تغییر مدیریتی یک موضوعی است که همواره انجام می‌شود و مختص زمان خاصی نیست.

شهردار زنجان با بیان اینکه هدف از تغییر مدیریتی هماهنگی بیشتر برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان است، افزود: امیدواریم بتوانیم اعتماد از دست رفته مردم به شهرداری را جبران و خدمات بهتر از قبل ارائه دهیم.

از شهروندان درخواست داریم برای حفظ سلامت خود در بحث حمل و نقل شهری و تاکسی‌ها حتما از ماسک استفاده کنند

 

وی در ادامه به بحث کرونا و افزایش شیوع آن نیز اشاره کرد و گفت: از شهروندان درخواست داریم برای حفظ سلامت خود در بحث حمل و نقل شهری و تاکسی‌ها حتما از ماسک استفاده کنند.

شهردار زنجان همچنین از شهروندان خواست در آرامستان که خطر شیوع کرونا بیشتر است نیز تجمع نکنند و مجالس ترحیم را با کمترین نفرات برگزار کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول