اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آغاز بکار دومین کنگره 6300 شهید استان لرستان

دومین کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید سرافراز استان لرستان روز چهارشنبه با برگزاری اولین جلسه رسمی مربوط به آن، آغاز به کار کرد.

آغاز بکار دومین کنگره 6300 شهید استان لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جلسه ویدئو کنفرانس ستاد کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان لرستان به ریاست استاندار لرستان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان و دیگر اعضای ستاد شامگاه چهارشنبه برگزار شد.

سید موسی خادمی در این جلسه افتخار برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان را توفیق بزرگی دانست که نصیب همه مدیران اجرایی استان شده و می‌تواند منشاء اثرات، خیرات و برکات ارزشمندی شود. 

وی برگزاری این کنگره را مسئولیتی سنگین و بلند مدت عنوان کرد و گفت: لازم است برای انجام این کار آمادگی لازم را در کمیته‌های ۲۲ گانه فراهم کرد که این امر نیازمند برنامه‌ریزی جدی و اصولی است. 

استاندار لرستان تصریح کرد: شهدا به برگزاری کنگره نیازی ندارند و این ما هستیم که با برگزاری این کنگره به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا، و ادامه مسیر، نیازمند توجه و عنایت خاص شهدا هستیم.

وی در ادامه افزود: فعالیت دومین کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید سرافراز استان لرستان با برگزاری این جلسه رسما آغاز شده است.

خادمی خاطرنشان کرد: روسا و اعضای کمیته2ها مشخص شده و از امروز به طور رسمی فعالیت این ستاد و شورای سیاستگذاری شروع خواهد شد.

استاندار لرستان ابراز امیدواری کرد همه دستگاه‌های اجرایی علاوه بر وظایف ذاتی که بر عهده دارند در رابطه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به طور ویژه وارد عمل شوند تا بتوانیم کنگره‌ای در خور شأن شهدای لرستان و متناسب با نقش استان لرستان در دفاع مقدس را به بهترین شکل ممکن، برگزار کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول