اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رعد پدافند هوایی قم نایب‌قهرمان لیگ برتر جودو ایران شد

تیم رعد پدافند هوایی قم عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌های نیمه تمام فصل 1398 لیگ برتر جودو مردان باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داد.

رعد پدافند هوایی قم نایب‌قهرمان لیگ برتر جودو ایران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از شیوع کرونا که از اسفند ماه سال گذشته تمامی فعالیت‌های ورزشی را مختل کرد و به حالت تعلیق درآورد، مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور در تمام رشته‌های ورزشی به حالت تعلیق درآمد و فدراسیون‌های اکثر رشته‌ها به واسطه تداوم شیوع این ویروس لیگ‌های خود را نیمه تمام رها کردند.

یکی از این لیگ‌ها در رشته جودو در حال برگزاری بود و تیمی به نام رعد پدافند هوایی قم نیز در مسابقات لیگ برتر جودو مردان باشگاه‌های کشور حضور داشت اما کرونا مانع ادامه این لیگ شد تا اینکه در جلسه رئیس فدراسیون با مسوولان سازمان لیگ در خصوص این لیگ تصمیم‌گیری نهایی صورت گرفت.

در این جلسه پیرامون وضعیت مسابقات سوپر لیگ و لیگ امید تا المپیک جودو بحث و تبادل نظر و قرار شد با توجه به ادامه روند شیوع ویروس کرونا در کشور و با هدف حفظ سلامتی ورزشکاران و مربیان و اینکه هنوز توسط وزارت بهداشت تصمیمی برای از سر گرفتن فعالیت مجدد رشته‌های ورزشی رزمی نظیر جودو گرفته نشده، لیگ‌های جودو ادامه پیدا نکند.

بدین‌ترتیب بر اساس آخرین جدول رده‌بندی و تا جایی که مسابقات سوپر لیگ جودو در سال 98 به انجام رسیده، امتیازات محاسبه شده و تیم‌های اول تا سوم و همچنین تیم اخلاق معرفی شوند که بر این اساس تیم مردان رعد پدافند هوایی قم عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌های سوپر لیگ را به خود اختصاص داد.

در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جودو، تیم پاس خراسان‌رضوی عنوان قهرمانی رقابت‌های سوپر لیگ جودو را به خود اختصاص داد، تیم رعد پدافند هوایی قم همراه با تیم خوش‌گوار خراسان‌رضوی به دلیل امتیاز مشابه مشترکا مقام نایب‌قهرمانی را به دست آوردند و تیم نفت مسجد سلیمان سوم شد، ضمن اینکه جام اخلاق به نیروی زمینی ارتش رسید.

در شرایطی که قرار است انتخاب داور برتر و تکنیکی‌ترین جودوکار لیگ نیز توسط سازمان لیگ فدراسیون جودو انجام شود، با برنامه‌ریزی این فدراسیون روز نهم مرداد ماه مراسم اهدای جام، مدال و جوایز تیم‌های برتر مسابقات فصل 1398 جودو باشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول