اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

باشگاه‌های متضرر از کرونا در زنجان تسهیلات می‌گیرند

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از حمایت دولت از باشگاه‌ها خبر داد و گفت: مقرر شده است، باشگاه‌ها توسط دولت برای دریافت تسهیلات معرفی شوند.

باشگاه‌های متضرر از کرونا در زنجان تسهیلات می‌گیرند

محمدعلی حمزه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در باشگاه‌ها ادامه دارد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه همه فعالیت‌های ورزشی در شهرستان‌های قرمز زنجان به مدت یک هفته تعطیل شده است، عنوان کرد: آغاز فعالیت مجدد این مراکز منوط به تصمیم ستاد کرونا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت ورزشی هم‌اکنون در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرم‌دره ممنوع است، ادامه داد: در سایر شهرستان‌ها براساس پروتکل‌های بهداشتی وضعیت زرد، فعالیت‌ها انجام می‌شود.

حمزه‌پور با اشاره به ادامه نظارت بر فعالیت باشگاه‌ها در شرایط کنونی عنوان کرد: در زمان ممنوعیت فعالیت این مراکز در زنجان چهار باشگاه پلمب و به بیش از ۵۰ مورد تذکر داده شده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از حمایت دولت از باشگاه‌ها خبر داد و افزود: مقرر بود برای باشگاه‌های دارای کد بیمه‌ای کارگاهی توسط دولت تسهیلات ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه مجددا فرصتی داده شده تا باشگاه‌های متضرر در سامانه کارا ثبت‌نام کنند، عنوان کرد: در تصمیم جدید حتی اگر باشگاهی دارای کد بیمه‌ای کارگاهی نباشد، نیز مشمول این تسهیلات می‌شود.

حمزه پور با اشاره به فعالیت ۳۶۲ باشگاه در استان زنجان بیان کرد: در این ایام بیش ۴۰۰ نظارت بازرسی از این واحدها انجام شده است.

 انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول