اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بیمه سلامت بیش از ۱۲ هزار سرپرست خانوار در همدان رایگان می‌شود

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: هزینه بیمه سلامت ۱۲ هزار و ۲۴۳ سرپرست خانوار در همدان رایگان می‌شود.

بیمه سلامت بیش از ۱۲ هزار سرپرست خانوار در همدان رایگان می‌شود

سعید فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه از آبان‌ماه سال گذشته تاکنون ۳۶ هزار و ۵۷۷ سرپرست خانوار شامل ۹۵ هزار نفر درخواست آزمون وسع برای دریافت دفترچه و بهره‌مندی از خدمات بیمه سلامت کرده‌اند اظهار کرد: از این تعداد برای ۲۶ هزار ۷۵۰ نفر پیامک دریافت دفترچه ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون هزینه دفترچه بیمه سلامت هر فرد ۶۶۴ هزار تومان است که این مبلغ برای سه دهک اول رایگان است گفت: دهک چهارم باید ۵۰ درصد این هزینه و دهک‌های بالا تمام هزینه را پرداخت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه تاکنون ۱۳ هزار و ۴۴۲ سرپرست خانوار نسبت به دریافت دفترچه بیمه سلامت اقدام کرده‌‌اند بیان کرد: از این تعداد ۱۲ هزار و ۲۴۳ سرپرست خانوار جزو دهک‌های پایین هستند که هزینه بیمه آنها رایگان خواهد بود.

وی بیان کرد: تاکنون ۹۴۹ هزار ۹۲۸ نفر در قالب صندوق ایرانیان، روستائیان، کارکنان دولت و دیگر قشرها زیر پوشش بیمه سلامت در همدان هستند.

فرجی با اشاره به شیوع کرونا و افزایش شمار مبتلایان در کشور گفت: همه افراد مسوول هستند و باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گداری اجتماعی در کنترل این بیماری نقش داشته باشند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول