اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نماز جمعه این هفته در شهرکرد و هفت شهرستان چهارمحال و بختیاری لغو شد

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در چهارمحال و بختیاری گفت:به دلیل گسترش ویروس کرونا، نماز جمعه فردا در 8 شهرستان سطح استان از جمله شهرکرد برگزار نخواهد شد و فقط در شهرهای لردگان، خانمیرزا و فلارد برگزار می‌شود.

نماز جمعه این هفته در شهرکرد و هفت شهرستان چهارمحال و بختیاری لغو شد

حجت الاسلام سیدمرتضی احمدی امروز در گفت‌وگو با  خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: به دلیل گسترش ویروس کرونا و اجرای مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا فردا نماز جمعه در 8 شهرستان چهارمحال و بختیاری از جمله شهرکرد برگزار نخواهد شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به لغو نماز جمعه در سامان، بن، اردل، کیار، کوهرنگ، بروجن و فارسان ادامه داد: فردا نماز جمعه فقط در شهرهای لردگان، خانمیرزا و فلارد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی نمازگزاران در این سه شهر خواهشمندیم با استفاده از ماسک و دستکش در محل‌ برگزاری نماز جمعه حاضر شوند و فاصله گذاری اجتماعی و سایر نکات بهداشتی را رعایت کنند.

احمدی اضافه کرد: برگزاری نماز جمعه در هفته‌های آتی نیز بنا به بررسی وضعیت هر شهرستان و تشخیص ستاد استانی بارزه با ویروس کرونا خواهد بود و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول