اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سیاستمدار صهیونیست: بعد از موج دوم کرونا، باید کابینه را ساقط کرد

رئیس اپوزیسیون در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) با اشاره به اختلافات و تنش‌های شدید در کابینه نخست‌وزیر این رژیم، خواستار سرنگون کردن این کابینه بعد از موج دوم شیوع ویروس کرونا شد.

سیاستمدار صهیونیست: بعد از موج دوم کرونا، باید کابینه را ساقط کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «یائیر لاپید» رئیس حزب یش‌عتید و رهبر احزاب اپوزیسیون در کنست می‌گوید لازم است بعد از پایان بحران شیوع ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، کابینه «بنیامین نتانیاهو» را سرنگون کنند.

لاپید امروز (پنجشنبه) در مصاحبه با رادیو «گالاتز» موسوم به رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، درباره طرح 75 میلیون شِکِلی کابینه تل‌آویو برای برون‌رفت از فاجعه اقتصادی که شیوع کرونا برای آنها ایجاد کرده، گفت: «اگر طرح اقتصادی نتانیاهو خوب باشد، از آن حمایت می‌کنم. اما مشکل کابینه طرح نیست، مشکل انفعال و بی‌عملی آن است».

به نوشته وبگاه این شبکه رادیویی، وی با بیان اینکه جلسه روز گذشته کابینه بر سر بودجه بی‌نتیجه به پایان رسید و قرار است امروز جلسه دیگری برگزار شود، تصریح کرد که این یکی از نشانه‌های تنش و اختلاف نظر شدید در کابینه نتانیاهو است.

بر این اساس، رهبر اپوزیسیون کنست ضمن اشاره به اوج گرفتن تنش‌های کابینه در روز چهارشنبه، گفت این نگرانی وجود دارد که اختلافات روزافزون در کابینه به مرز انفجار رسیده و از هم فروبپاشد.

لاپید در پایان تصریح کرد: «نیازی نیست که همین فردا تنش و درگیری داشته باشیم، زیرا هنوز در میانه [بحران] کرونا هستیم، اما بعد از موج دوم، باید کابینه را به زیر بکشیم».

وی پیشتر نیز با نامشروع و غیرقانونی خواندن نخست‌وزیری نتانیاهو، گفته بود او خطری است که اسرائیل را تهدید می‌کند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول