اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دستگیری عامل توهین به یکی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی

فرمانده انتظامی شهرستان فنوج از شناسایی و دستگیری عامل توهین به یکی از نمایندگان مردم در شمال در فضای مجازی در شهرستان فنوج خبر داد.

دستگیری عامل توهین به یکی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی

احمد گرجی تبار امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تشریح جزئیات این خبر، گفت: درپی انتشار کلیپی مبنی بر توهین و اهانت به یکی از نمایندگان مردم در مجلس شواری اسلامی و شهروندان سیستان در فضای مجازی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص فردی ناشناس در پی سخنرانی یکی از نمایندگان مردم در شمال استان مبنی بر تقسیمات استانی و انتشار کلیپی در این خصوص که علاوه بر توهین به شخص نماینده  به شهروندان شمال استان نیز توهین کرده است.

سرهنگ گرجی تبار بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان فنوج با همکاری فنی کارشناسان پلیس فتا استان عامل انتشار مطالب توهین آمیز را در کمتر از 24 ساعت شناسایی و به پلیس آگاهی احضار که در بازجوئی های به عمل آمده در مواجهه با ادله کشف شده به بزه انتسابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فنوج با اشاره به معرفی متهم به مقام قضائی خاطر نشان کرد: برابر قانون جرایم رایانه ای تهمت، تمسخر، ایجاد شایعات و دروغ پردازی برای تشویش افکار عمومی بویژه موضوعات در بحث سلامت جامعه و یا تحریک دیگران بر علیه شخص یا اشخاص در فضای مجازی جرم بوده و پیگرد قانونی دارد.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول