اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ملت ایران در دام توطئه‌های دشمنان و مزدورانشان نخواهد افتاد

جامعه طلاب استان قزوین در بیانیه‌ای ضمن محکومیت نامه یکی از مسؤولان سابق کشور به مقام معظم رهبری تأکید کردند: بی شک ملت فهیم و هوشیار ما ، عوامل اصلی نابسامانی های اقتصادی و سیاسی کشور و حامیان آنها را به خوبی میشناسد و هرگز در دام توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان ایران اسلامی و مزدورانشان نخواهد افتاد.

ملت ایران در دام توطئه‌های دشمنان و مزدورانشان نخواهد افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین طلاب حوزه علمیه برادران و خواهران و همچنین بسیج طلاب استان قزوین با صدور بیانیه‌ای نامه یکی از مسؤولان پیشین کشور به مقام معظم رهبری را محکوم کرده و عنوان کردند: این نامه اگر چه در قالب نقد و با بیانی به ظاهر خیرخواهانه صادر شده است اما در حقیقت به هدف فریب افکار عمومی و تکرار سخنان دشمنان تابلو دار نظام است که سالهاست از زبان آنان صادر شده و می شود.

همه می‌دانیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروزه در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی و ورود به گام دوم انقلاب به سر می برد. رشد و استحکام این نظام در ابعاد گوناگون علمی ، سیاسی ، فرهنگی و امنیتی تحسین و خشنودی دوستان و شگفتی و خشم دشمنان را برانگیخته است  . این امر در طول تاریخ انقلاب زمینه بروز انواع  توطئه ها و جنایت‌های آشکار و پنهان دشمنان و کینه توزی‌ ، شرارت‌ و خیانتهای مزدورانشان شده و آسیب های فراوانی را متوجه ملت عزیز و فداکار ما ساخته است .

 امروز دشمن استکباری پس از ناتوانی در به ذلت کشیدن و تسلیم مردم و نابودی انقلاب اسلامی آنان، هر چه در توان دارد به میدان مبارزه آورده است تا شاید از رهگذر تحریمهای ظالمانه یک‌جانبه و به قول خود شکننده و همچنین ایجاد فشارهای اقتصادی، گرانی، تورم، کمبود مواد غذایی و دارویی و تحریم نظامی و بانکی روزنه امیدی را برای خود باز کند. در چنین شرایط دشواری که شیطان بزرگ با تمام قوا در مقابل این ملت مظلوم اما سربلند ، موانع بزرگی ایجاد کرده؛  ملت ما سختی های ناشی از انواع دشمنی ها را که با مصائب ناشی از ویروس کرونا در هم آمیخته ، با بزرگواری ستودنی تحمل کرده است.

ملتی که هرگز دست از مقاومت بر نداشته و پشت سر رهبر فرزانه و حکیم خویش استوار ایستاده است و به پیروزی و موفقیت های افتخار آمیز نظام مقدس جمهوری اسلامی در ریشه کنی غده سرطانی داعش و شکستن هیمنه پوشالی آمریکا در موشکباران پایگاه نظامی عین الاسد, اسقاط پیشرفته ترین پهباد آمریکایی و حضور مقتدرانه کشتی های نفتی ایران و اسکورت های نظامی آن در حیاط خلوت آمریکا و ده ها موفقیت دیگر می بالد و به خوبی می داند که همه این دستاوردها و موارد پرشمار دیگر ، مرهون صبوری ، ایمان و وحدت کلمه و البته رهبری خردمندانه و شجاعانه مقام معظم رهبری است .

در این شرایط حساس و البته دشوار که وحدت ملی و استحکام داخلی و تبعیت از ناخدای حکیم کشتی انقلاب ضروری تر می نماید، سخن گفتن از ضعف ها و مشکلات ، با نادیده گرفتن عوامل اصلی آن و متوجه ساختن همه کاستی ها و مشکلات به سوی رهبر معظم انقلاب ، امری غیر عادلانه و مصداق بارز بی انصافی، نادانی و یا اغراض ناپاک است که هرگز از یاران حقیقی و دلسوز انقلاب صادر نمی شود.

نامه سرگشاده آقای سید محمد موسوی خوئینی‌ها اگر چه در قالب نقد و با بیانی به ظاهر خیرخواهانه صادر شده است اما در حقیقت به هدف فریب افکار عمومی و تکرار سخنان دشمنان تابلو دار نظام است که سالهاست از زبان آنان صادر شده و می شود.

بی شک ملت فهیم و هوشیار ما ، عوامل اصلی نابسامانی های اقتصادی و سیاسی کشور و حامیان آنها را به خوبی میشناسد و هرگز در دام توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان ایران اسلامی و مزدورانشان نخواهد افتاد.

حوزه علمیه برادران و خواهران و بسیج طلاب استان قزوین همراه با همه دلسوزان ایران عزیز ، این گونه فعالیت های مرموز که اهداف ناپاکی را دنبال میکند، محکوم نموده و از آحاد ملت عزیز و شریف استدعا دارد تا باهوشیاری کامل اجازه موج سواری به آنان که امتحان خود را در طول سالهای متمادی تصدی مسئولیتهای اجرایی کشور پس داده اند ندهند. و به قوای سه گانه بویژه قوه مجریه توصیه میشود که در هیچ شرایطی صاحبان انقلاب (ملت ) به فراموشی سپرده نشوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول