اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مردم آذربایجان شرقی 190 میلیارد ریال زکات پرداخت کردند

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی از پرداخت 190 میلیارد ریال زکات توسط مردم استان در در سه ماهه نخست سال 99 خبر داد.

مردم آذربایجان شرقی 190 میلیارد ریال زکات پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس فاتح با بیان اینکه طی سه ماهه نخست سال جاری حدود 190 میلیارد ریال زکات واجب و مستحبی در استان آذربایجان شرقی جمع‌آوری‌شده، اظهار داشت: این رقم به نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد 106 درصدی را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین میزان زکات پرداخت‌ شده صرف امور محرومان و فقرا شده و بخش دیگری نیز در پروژه‌های عام‌المنفعه هزینه شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اشاره به آمار زکات فطره و کفارات نیز گفت: مردم مومن استان در سالجاری بیش از 115 میلیارد ریال زکات فطره و کفاره پرداخت کردند که نسبت به سال گذشته 32 درصد رشد داشته است.

وی تاکید کرد: 100 درصد زکوات فطره و کفارات مردم استان در امور محرومین هزینه شده است.

فاتح بیان داشت: ریالی از کمک های مردمی جمع‌آوری‌شده به شهر یا استان دیگر انتقال داده نمی‌شود و در همان محل هزینه می شود.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول