اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کمک 11میلیون تومانی اوقاف بابل به 4 مرکز خیریه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل گفت: از محل موقوفه حاج میرزا هدایت‌الله تاجر بارفروش 11 میلیون و 500 هزار تومان به 4 مرکز خیریه شهرستان کمک مالی شده است.

کمک 11میلیون تومانی اوقاف بابل به 4 مرکز خیریه

به گزارش حبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن برزگر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اجرای نیت موقوفات در شهرستان بابل بر اساس نیت واقف در وقف‌نامه صورت می‌گیرد، اظهار کرد: موقوفات این شهرستان شامل متصرفی(موقوفاتی که در اختیار اداره اوقاف قرار دارد) و موقوفات غیرمتصرفی(موقوفاتی که متولی دارد) می‌شود و در راستای اجرای امینانه نیت واقف ارتباط خوبی بین اوقاف و متولی موقوفه وجود دارد.

وی افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا از محل نیت موقوفات توسط اداره اوقاف و متولیان موقوفات حدود 200 میلیون تومان کمک نقدی به همراه دستگاه‌های تنفسی به دانشگاه علوم پزشکی بابل برای بکارگیری در بیمارستان‌های کرونایی این شهرستان اختصاص داده شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل از کمک 11 میلیون و 500 هزار تومانی به موسسات خیریه این شهرستان از محل اجرای نیت واقف خبر داد و گفت: میرستار اوصیا متولی موقوفه حاج میرزا هدایت‌الله تاجر بارفروش در راستای اجرای نیت واقف به مرکز معلولین نوشیروانی ۴ میلیون تومان، مرکز نگهداری سالمندان بابل‌الحوائج سالمندان ۳میلیون تومان، موسسه خیریه کودکان سرطانی امیرکلا ۳ میلیون تومان و موسسه خیریه مهرآوران ۱.۵ میلیون تومان کمک نقدی انجام داده است.

برزگر خاطرنشان کرد: عواید موقوفات بر اساس نیت واقف که در وقف‌نامه ذکر شده است هزینه می‌شود و در همین راستا واقفان خیراندیش در انجام وقف‌های جدید به نیازهای روز جامعه توجه داشته باشند.

انتهای پیام/86031/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول