اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع ۳۱ میلیارد و ۵۹۶ میلیون تومان اعتبار در نهاوند

فرماندار شهرستان نهاوند از توزیع ۳۱ میلیارد و ۵۹۶ میلیون تومان اعتبار در این شهرستان خبر داد.

توزیع ۳۱ میلیارد و ۵۹۶ میلیون تومان اعتبار در نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند مراد ناصری ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نهاوند اظهار کرد: به منظور اجرای برنامه‌ها و طرح‌های عمرانی نهاوند در سال جاری ۳۱ میلیارد و ۵۹۶ میلیون تومان بین دستگاه‌های اداری شهرستان توزیع شد.

وی افزود: اعتبارات شهرستان در ۲۶ فصل و در قالب ۱۷۴ پروژه ابلاغ شده که باید مدیران دستگاه‌ها پیگری‌های لازم را برای اجرای طرح‌های خود به عمل آورند.

فرماندار شهرستان نهاوند به منابع تامین اعتبارات اشاره کرد و گفت: این مبالغ از محل اعتبارات نفت به میزان ۲ میلیارد تومان، اعتبارات متوازن بیش از ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و از محل اعتبارات ردیف سوم نیز ۱۰ میلیارد تومان تامین شده است.

وی به مهمترین پروژه‌های عمرانی شهرستان اشاره کرد و افزود: امسال مهمترین طرح‌هایی که اعتبار برای آنها منظور شده حوزه گردشگری، برق‌رسانی به مناطق گردشگری، شهرک‌های گلخانه‌ای، مسکن روستایی، شهرداری‌ها، راه‌های شهرستان و پیاده‌راه سعدی است که صد درصد به دستگاه‌های مربوطه تخصیص داده می‌شود.

ناصری گفت: امسال با توجه به وجود تحریم‌ها اعتبارات نفت کاهش چشمگیری در مقایسه با سال‌های گذشته داشته و کمترین تخصیص از این محل است.

وی در خصوص اعتبارات متوازن نیز گفت: بیشترین منبع تامین اعتبارات شهرستان از محل اعتبارات متوازن است که بر این اساس اعلام شده که اگر در شهرستان به هر میزان برای پروژه‌ها پول بگذارند ما به طور صد درصد آن را تخصیص می‌دهیم.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نهاوند ادامه داد: خارج از اعتباراتی که در کمیته برنامه‌ریزی توزیع شده امسال از محل اعتبارات ملی و استانی ۲۱ میلیارد تومان نیز به حوزه راه‌های اصلی اختصاص داده شده است.

وی سال ۹۹ را سالی استثنایی در حوزه تخصیص اعتبار برای نهاوند عنوان کرد و افزود: با وجود تحریم‌ها و مشکلاتی که بیماری کرونا برای کشور به وجود آورد اما سال ۹۹ برای نهاوند جزء بهترین سال‌های پس از انقلاب است که با توجه به حجم عظیم سرمایه‌گذاری، گزارش آن را پایان سال به اطلاع مردم خواهم رساند.

ناصری در این خصوص اضافه کرد: امسال با مشارکت بانک‌ها در حوزه راه‌ها و شهرک‌های گلخانه کارهای خوبی رخ داده و چندین بانک حدود ۲۵۰ میلیارد تومان در حوزه‌های یاد شده سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه از سهم اعتبارات شهرستان ۱۵ درصد به دستگاه‌ها اختصاص می‌یابد گفت: مدیران شهرستان برای دریافت مابقی اعتبارات باید از طریق استانی و کشوری اقدام کرده و سعی کنند خودشان دنبال کار باشند نه اینکه نماینده و جانشین برای پیگیری کارها تعیین کنند.

انتهای پیام/ 3140/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول