اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رسانه‌ها با ترویج فرهنگ اسلامی از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنند

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار قروه گفت: ترویج فرهنگ اسلامی از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی می‌تواند جلوی آسیب‌های اجتماعی را بگیرد و در این زمینه فعالان این حوزه باید دانش و علم کافی را کسب کنند

رسانه‌ها با ترویج فرهنگ اسلامی از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، علیرضا عبدی ظهر امروز در نشست بررسی و مقابله با تهدیدات فضای سایبری در شهرستان قروه اظهار داشت: فضای مجازی می‌تواند در پیشبرد اهداف یک جامعه هدفمند عمل کند و نمونه آن اطلاع رسانی و پیشگیری در شیوع بیماری کرونا بوده است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: فضای مجازی می‌تواند بعنوان مکمل رسانه فعالیت داشته باشد و قابلیت‌های آن را نباید بعنوان آسیب در نظر گرفت.

عبدی با اشاره به ظرفیت‌های فضای مجازی اذعان داشت:در ماه‌های اخیر با شیوع ویروس کرونا، فضای مجازی توانست با راه‌اندازی اپلیکیشن‌های مختلف آموزش مدارس را به خانه‌ها ببرد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار قروه گفت: عفاف و حجاب جزو آموزه‌های دینی و مذهبی کشور است و ضرورت دارد این مقوله در سر لوحه کار رسانه‌ها قرار گیرد‌ چرا که رسانه در قالب‌های مختلف می‌تواند با جنگ نرم دشمن در حوزه حجاب مقابله کند.

عبدی با اشاره به وظیفه رسانه‌ها و فضای مجازی افزود: ترویج فرهنگ اسلامی از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی می‌تواند جلوی آسیب‌های اجتماعی را بگیرد و در این زمینه فعالان این حوزه باید دانش و علم کافی را کسب کنند.

وی با اشاره به نقش جوانان در اوایل انقلاب اسلامی گفت: نهادینه‌سازی، ترویج دین اسلام و حفظ فرهنگ مذهبی با توان جوانان انقلابی موثر عمل کرده است و ضرورت دارد این رویه در عصر حاضر نیز با حضور رسانه و فضای مجازی اجرایی شود.

شکل‌گیری پویش عفاف و حجاب دختران حاج‌قاسم در قروه

مشاور بانوان در امور فرمانداری قروه نیز در این نشست گفت: شهرستان قروه دارای ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه فضای مجازی و رسانه‌های خبری است که حق انتخاب برای مخاطب را هموار ساخته است.

درخشان عبدالملکی در ادامه افزود: ضرورت دارد با همکاری و همفکری کانال‌های فضای مجازی و رسانه در ترویج فرهنگ غنی عفاف و حجاب استفاده کرد چرا که اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی از این طریق با کمترین زمان ممکن امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: در هفته آینده پویش عفاف و حجاب با همکاری مردم در سطح شهرستان اجرایی خواهد شد و هدف آن اجرایی شدن فرهنگ ایرانی اسلامی در سطح گسترده ای خواهد بود.

عبدالملکی تصریح کرد: در مقابله با جنگ نرم و ضدفرهنگی دشمن پویش عفاف و حجاب با نام دختران حاج قاسم سلیمانی شکل می‌گیرد و این حرکت برگرفته از سیره و عمل این شهید والا مقام خواهد بود.

در پایان این نشست، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی هر کدام به بیان نظرات خود در ترویج و فرهنگ عفاف و حجاب و استفاده مثبت از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی پرداختند.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول