اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

گندم‌کاران آذربایجان‌غربی اطلاعات خود را در سامانه جامع پهنه‌بندی ثبت کنند

مسوول مرکز جهادکشاورزی صومای برادوست ارومیه گفت: خرید گندم فقط از کشاورزانی که اطلاعات آنان در سامانه جامع پهنه بندی ثبت شده است، مجاز خواهد بود.

گندم‌کاران آذربایجان‌غربی اطلاعات خود را در سامانه جامع پهنه‌بندی ثبت کنند

قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه سامانه جامع پهنه‌بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی با هدف ارتقای دانش و افزایش بهره‌وری در تولید و سهولت خدمات رسانی به بهره برداران راه اندازی شده است، اظهار داشت: خرید تضمینی محصولات کشاورزی مشروط بر ثبت نام تولیدکنندگان در سامانه جامع پهنه بندی است و در صورتی که کشاورزان اطلاعات خود را در این سامانه وارد نکنند مجبور می‌شوند محصولات تولیدی خود را در بازار آزاد و به نرخ کمتر به فروش برسانند.

وی تصریح کرد: اطلاعات مورد نیاز در این سامانه که شامل مشخصات بهره بردار، کدملی، تاریخ تولد، مساحت زمین است، طی ۲ بار در سال ، یک‌بار هنگام کشت و یک بار در مرحله برداشت محصول به روز می‌شود و هر نوع خرید تضمینی براساس این اطلاعات انجام خواهد شد.

مسوول مرکز جهادکشاورزی صومای برادوست ارومیه اضافه کرد: بنابراین ضروری است کشاورزان قبل از مراجعه به مراکز خرید از ثبت اطلاعات خود در این سامانه اطمینان حاصل کنند تا موقع تحویل گندم با مشکل مواجه نشوند.

خاطرنشان می‌شود برداشت و خرید گندم هر ساله در منطقه صومای برادوست از اوایل مرداد ماه آغاز و تا اواخر شهریور ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول