اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

هادی‌زاده: شهریور در مورد چگونگی رکوردگیری تصمیم می‌گیریم/فراهم شدن تمرینات در دوومیدانی نابینایان

رئیس انجمن دوومیدانی نابینایان و کم بینایان گفت: با توجه به شرایط کنونی کشورمان در شهریور ماه تصمیم خواهیم گرفت به چه شکلی رکوردگیری از ورزشکاران را برگزار کنیم.

هادی‌زاده: شهریور در مورد چگونگی رکوردگیری تصمیم می‌گیریم/فراهم شدن تمرینات در دوومیدانی نابینایان

علی‌اصغر هادی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرکت در مسابقات پاراآسیایی بحرین سال 2021، اظهار داشت: سال آینده مسابقات پاراآسیایی جوانان در بحرین برگزار خواهد شد، از بخش نابینایان؛ دوومیدانی، گلبال و شنا در این رقابتهای می‌توانند شرکت کنند. در دوره قبل مسابقات پاراآسیایی جوانان نتایج خوبی به دست آوردیم و برای تکرار موفقیت باید جدی‌تر کار را آغاز کنیم. هم اکنون با توجه به شرایط کرونایی که در کشورمان وجود دارد و امکان برگزاری مسابقات نیست و بچه ها از حالا تمرینات جدی خود را نداشته باشند برهمین اساس نمی‌توانند به نتایج بهتر دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته مسابقات جوانان کشور را با شرایطی که قرار است در پیکارهای بحرین شرکت کنیم در شهرستان سنندج برگزار کردیم این مقدمه تمرینات جدی را در دوومیدانی فراهم کردیم.

رئیس انجمن دوومیدانی نابینایان و کم بینایان در خصوص برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی دوومیدانی جوانان تصریح کرد: دو برنامه را برای ملی پوشان جوانان طراحی کردیم، ابتدا مسابقات آمادگی جسمانی در مرداد ماه است که ما برنامه ای به آنها می‌دهیم و ورزشکاران در منزل از خودشان فیلم می گیرند و برای ما ارسال می کنند. همه می توانند در این مسابقات غیر حضوری شرکت کنند ولی برای رده سنی جوانان اجباری است. برنامه دوم نیز رکوردهایی است که ورزشکاران باید برای حضور در رقابتهای پاراآسیایی جوانان به دست آوردند. شرایط سنی و رکورد ورودی را به تمامی استان ها اعلام کردیم و با توجه به شرایط در شهریور ماه تصمیم خواهیم گرفت به چه شکلی رکوردگیری را برگزار کنیم.

وی افزود: برخی از پیست های دوومیدانی در شهرستان باز بوده و بهتر است ورزشکاران تمرینات خود را ادامه دهند و این فرصت را از دست ندهند. ممکن است شرایط مناسب شد مسابقات قهرمان کشور و انتخابی تیم ملی را برگزار کنیم و اگر مقدور نشد در هر استانی برویم  از ورزشکاران جوانان رکوردگیری کنیم و روی افراد خاص برنامه آماده سازی انجام دهیم.  

هادی‌زاده با اشاره به اینکه در فضای مجازی به طور مداوم برای ورزشکاران داریم، گفت: با توجه به شرایط خاصی که این عزیزان دارند و از نظر فرهنگی به مطالعه روی بیاورند؛ 2 مسابقه فرهنگی، احکام و 20 حدیث برگزار کردیم. همچنین در فضای مجازی دوره آموزشی تخصصی داوری داشتیم و ضمنا اطلاعات فنی رشته‌های مختلف ورزشی را که انجمن ها می آوردند در گروه های مختلف قرار می‌دهیم تا مربیان و ورزشکاران از این نکات بهره برداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در فضای مجازی 2 مسابقه آمادگی جسمانی طراحی کرده ایم که فوق العاده مورد استقبال قرار گرفت و در ادامه نیز بچه ها در منزل به طور جدی انجام می دهند. ورزش صبحگاهی و آمادگی جسمانی برای افرادی که نقص اعضا و نارسایی دارند کارهای است که به صورت مداوم انجام می دهیم. در فضای مجازی بیش از 500 نفر بازیده کننده داریم که سعی کردیم در این شرایط با دسترسی فیلم و اطلاعات برای مربیان و ورزشکاران به نحو احسن از مطالب استفاده کنند. 

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول