اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ناتوانی دولتمردان در آبرسانی به روستاهای «قشم»/ مردم از تدبیر مسؤولان قطع امید کردند+سند

جمعی از مردم روستای سلخ جزیره قشم با قطع امید از دولتمردان برای آبرسانی به روستاهای این جزیره گلایه‌مندی خود را طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

ناتوانی دولتمردان در آبرسانی به روستاهای «قشم»/ مردم از تدبیر مسؤولان قطع امید کردند+سند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، جمعی از مردم روستای سلخ جزیره قشم با قطع امید از دولتمردان برای آبرسانی به روستاهای این جزیره گلایه‌مندی خود را طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

متن این نامه که در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

حضرت آیت‌الله العظمی الامام خامنه‌ای«مدظله العالی»
رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران

سلام علیکم

ما مردم روستای سلخ جزیره قشم با قطع امید کامل از مسوولان محلی،استانی و ادارات دولتی مستقر در هرمزگان باستحضار می‌رسانیم با گذشت ۴۱ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همچنان با مشکل عدم دسترسی به آب آشامیدنی سالم مواجه هستیم.

روستای سلخ یک بندر صیادی است که قریب به اتفاق اهالی آن به شغل صیادی مشغول هستند و به همین واسطه نیاز بیشتری به آب دارند. ما بالاجبار باید آب را به قیمت گزاف از تانکرهای حمل آب خریداری کنیم که در توان بسیاری از اهالی نیست و مجبور هستند از آب شور برای شرب استفاده کنند.

فروردین ماه سال ۱۳۹۴ بود که آقای رئیس جمهور در سفر به این جزیره برای حل مشکل آب دستور ویژه صادر کرد اما تا کنون کارگشا نبوده و دوگانگی مدیریتی حاکم بر این جزیره بواسطه استقرار فرمانداری و منطقه آزاد را می‌‎تون از مهمترین عوامل آن برشمرد.

فروردین ماه امسال با ایجاد موج رسانه‌ای بار دیگر مسوولان ارشد آبفا در جزیره حضور یافتند و به تبع آن وضعیت آبرسانی به روستاهای جزیره بهبود یافت اما چندی بعد مجدد معضل بی آبی به حالت اولیه بازگشت.

همین مسئله به خوبی نشان می‌دهد که مشکل بی آبی جزیره قشم قابل حل و مدیریت شدن است اما ماجرا چیست که تنها در زمان حضور مسوولان این مشکل برطرف می‌شود؟

از این رو با توجه به ناکارآمدی دستور ویژه رئیس محترم دولت و به ثمر ننشستن پیگیری‌ها از طریق دولتمردان استان هرمزگان و قشم از محضر با برکت حضرتعالی خواستار صدور حکم حکومتی برای خاتمه معضل آب جزیره قشم بویژه روستای سلخ هستیم.

وسلام علیکم ورحمه الله و برکاته

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول