اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

افتتاح درمانگاه‌های تامین اجتماعی عجب‌شیر، هشترود و ملکان

مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، گفت: درمانگاه‌های عجب‌شیر، هشترود و ملکان در آینده نزدیک افتتاح خواهند شد و این در حالی است که ایجاد پلی‌کلینیک در شهر جدید سهند و درمانگاه در شهرستان‌های صوفیان و بستان‌آباد و نیز بیمارستان 327 تختخوابی تبریز در دستور کار بوده و به جد پیگیری می‌شود.

افتتاح  درمانگاه‌های تامین اجتماعی عجب‌شیر، هشترود و ملکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل مقدس‌پور  در دیدار مدیران و کارکنان اداره‌کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز به مناسبت آغاز هفته تأمین اجتماعی با بیان اینکه مدیریت درمان استان با دارا بودن دو بیمارستان با 398 تخت فعال، یک پلی‌کلینیک، دو درمانگاه تخصصی و دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی در شهر تبریز و 9 مرکز درمانی نسبت به خرید و ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به جمعیت استان اقدام می‌کند.

وی افزود: تعداد بستری 33 هزار و 560 ، جراحی 17 هزار و 131 ، جراحی قلب 719 و آنژیوگرافی 4 هزار و 62  در مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی استان انجام شده استٰ، تصریح کرد: در بخش درمان مستقیم بیش از دو میلیون و 600 هزار مورد خرید خدمت از پزشکان و دندانپزشکان طرف قرارداد انجام شده است. 

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان عملکرد هزینه‌ای مدیریت درمان در سال 98 در بخش درمان مستقیم را بالغ بر 400 میلیارد تومان و در بخش درمان غیرمستقیم 850 میلیارد تومان اعلام  کرد و گفت: درمانگاه‌های عجب‌شیر، هشترود و ملکان در آینده نزدیک افتتاح خواهند شد و این در حالی است که ایجاد پلی‌کلینیک در شهر جدید سهند و درمانگاه در شهرستان‌های صوفیان و بستان‌آباد و نیز بیمارستان 327 تختخوابی تبریز در دستور کار بوده و به جد پیگیری می‌شود.

 فتحی، سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این دیدار با بیان اینکه نظام بیمه اجتماعی و بازنشستگی کشور به جهت دامنه شمول و گشتردگی خود در مناسبات اقتصادی و اجتماعی جامعه نقش مهم و حائز اهمیت دارد، یادآور شد: سازمان تأمین اجتماعی در استان بیش از 53 درصد جمعیت را تحت پوشش داشته و به عنوان یک نهاد مردم نهاد با اتکا به منابع حاصل از حق بیمه فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: با در نظر گرفتن سایر صندوق ها، بیش از  دو میلیون و ششصد هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌باشند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول