اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تراکتوری ها فردا در هتل المپیک/ احتمال برگزاری آخرین تمرین شاگردان الهامی در تهران

اعضای تیم فوتبال تراکتور عصر فردا برای برگزاری دیدار با استقلال راهی تهران می شوند.

تراکتوری ها فردا در هتل المپیک/ احتمال برگزاری  آخرین تمرین شاگردان الهامی در تهران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسئولان سازمان لیگ به باشگاه استقلال اعلام کرده اند برنامه ای برای لغو دیدار این تیم با تراکتور که باید شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار شود ندارند و این بازی با وجود ابتلای برخی بازیکنان استقلال باید برگزار شود.

به همین دلیل طبق برنامه ریزی باشگاه  تراکتور، اعضای این تیم عصر فردا با پرواز چارتر برای برگزاری این دیدار به تهران می آیند و در هتل المپیک مستقر می شوند. 

سازمان لیگ تاکنون مکاتبه ای با تراکتور درباره لغو بازی نداشته و تیم تبریزی تا الان تمام برنامه ریزی هایش را برای سفر به تهران انجام داده است.

احتمال دارد طبق نظر ساکت الهامی، بازیکنان تراکتور آخرین جلسه تمرینی شان پیش از بازی با استقلال را هم در تهران برگزار کنند اما بعید به نظر می رسد سرمربی این تیم با توجه به زمان پرواز تراکتور در نشست خبری قبل از بازی شرکت کند.

برنامه سفر تراکتوری ها به تهران تنها در صورت اعلام رسمی لغو بازی منتفی می شود در غیر این صورت دیدار شاگردان فرهاد مجیدی با سرخ پوشان تبریزی از ساعت ۲۱ شنبه در ورزشگاه آزادی انجام می شود. 

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول