اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

برگزاری آزمون نمونه دولتی در البرز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: آزمون نمونه دولتی در استان البرز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرایی خواهد شد.

برگزاری آزمون نمونه دولتی در البرز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که روز پنجشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: درخواست داریم که فرمانداران در خصوص اجرای پروژه مهر با در نظر گرفتن شرایط بیماری کرونا اقدام ویژه ای داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه بیان کرد: همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرای استان با آموزش و پرورش در خصوص فراهم نمودن اوقات فراغت و تقویت پایگاههای تابستانی به ویژه در چارچوب وضعیت خاص دوران بیماری کرونا از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

قاسمی تصریح کرد: تشکیل کارگروه ویژه به ریاست معاون استاندار البرز و با حضور اداره کل ارتباطات و فناری اطلاعات، مخابرات و ارتباطات سیار و آموزش و پرورش برای تخصیص پهنای باند مناسب با نیاز آموزش مجازی برای دانش آموزان در سطح استان انجام می‌شود.

به گفته وی بررسی میزان افزایش هزینه فوق برنامه آموزشی در مدارس هیأت امنایی بین 10 تا 15 درصد در شوراهای آموزش و پرورش شهرستانهای تابعه به ریاست فرمانداران با در نظر گرفتن وضعیت معیشت مردم در دستورکار این اداره کل قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در رابطه به برگزاری آزمون نمونه دولتی، اظهار کرد: آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

قاسمی یادآور شد: مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه استان روز «جمعه ۲۰ تیرماه» راس ساعت ۹ صبح با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۴۴ حوزه امتحانی در نواحی ۴ گانه کرج و شهرستان های نظرآباد و ساوجبلاغ میزبان ۶۴۲۶ داوطلب آزمون مدارس نمونه دولتی خواهند بود.


انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول