اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شست‌وشوی خانگی فوتی «کرونایی» در کهگیلویه و بویراحمد!/ساده‌‌انگاری ویروس تا به کی؟!

این روزها شاهد اقداماتی خطرناک از سوی مردم در اوج شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

شست‌وشوی خانگی فوتی «کرونایی» در کهگیلویه و بویراحمد!/ساده‌‌انگاری ویروس تا به کی؟!

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در آخرین نشست استانی ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست استاندار و با حضور اعضا برگزار شد به موضوعاتی اشاره شد که در نوع خود اگر نگوییم در کشور بی‌نظیر که کم نظیر بوده است.

داستان به این قرار است که یک بیمار کرونایی در یکی از شهرهای استان که از نظر شرایط جسمی وضعیت خوبی پیدا می‌کند جهت قرنطینه از بیمارستان مرخص شده و راهی منزل می‌شود.

اما چندی بعد این بیمار کرونایی بر اثر بازگشت دوباره بیماری جان خود را از دست می دهد و اقدام بی‌نظیر هنگامی رخ می‌دهد که این فوتی کرونایی توسط خود نزدیکان بیمار در خانه کفن و دفن می‌شود.!!

به گزارش فارس وضعیت ساده‌ا‌نگاری و سهل‌انگاری در استان نسبت به ویروس کرونا به نحوی شده که خیلی‌ها دیگر مثل گذشته احساس خطر نمی‌کنند و بیماری کرونا را ضعیف تلقی می‌کنند و همین موجب می‌شود که دست به چنین اقدامات خطرناکی بزنند.

در نشست ستاد کرونای استان که به ریاست حسین کلانتری برگزار شد نسبت به این چنین اقداماتی به شدت هشدار داده شد که با روند فعلی درصد فوتی‌های کرونا روز به روز همچنان بالا می‌رود.

این در حالی است که استان یکی از استان‌های محروم و توسعه نیافته با زیرساخت‌های ضعیف بهداشتی و درمانی و بدون داشتن حتی یک فوق تخصص ریه است و با تشدید شیوع و افزایش تعداد مبتلایان معلوم نیست در آینده نزدیک چه بلایی بر سر استان خواهد رفت.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به این گونه اقدامات خطرناک در استان که خود نام بمب ویروس را روی آن گذاشته هشدار داد و اعلام خطر کرد و گفت: باید به دلیل چنین اقداماتی روزانه شاهد افزایش مرگ و میرهای کرونایی در استان به تعداد بیشتری باشیم.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول