اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

انتقاد فلاحی به مطالعات نفتی و گازی ایلام در دانشگاه‌های خارج از این استان

نماینده مردم ایلام در مجلس از عدم واگذاری مطالعات حوزه نفتی این استان به دانشگاه های ایلام که رشته مهندسی نفت داشته و نخبگان و محققین برجسته در این حوزه دارد انتقاد کرد.

انتقاد فلاحی به مطالعات نفتی و گازی ایلام در دانشگاه‌های خارج از این استان

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در دیدار مدیر نفت مناطق مرکزی، اظهار داشت: نمی شود این همه منابع نفتی و گازی در استان ایلام باشد اما مطالعات آن در کیلومترها دورتر و در دانشگاه شهید چمران اهواز صورت پذیرد.

وی همچنین در این دیدار افزود: دانشگاه دولتی و آزاد ایلام هم به لحاظ علمی و هم فنی و هم به لحاظ نیروی متخصص قابلیت این مطالعات را دارا هستند.

مدیر مناطق مرکزی نفت ایران در پاسخ به انتقاد نماینده ایلام، قول مساعدت لازم برای انتقال بخشی از مطالعات حوزه نفتی به دانشگاه‌های ایلام را به فلاحی که هم اکنون رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم بر عهده دارد داد و گفت که در جلسه ای که به زودی در این راستا تشکیل خواهد شد، ارتباط مطالعاتی دانشگاه شهید چمران اهواز با دو دانشگاه ایلام و آزاد استان ایلام را برقرار خواهد کرد تا بخشی از مطالعات به این دانشگاه ها منتقل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول