اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برنامه‌مداری اولویت ورزش فارس

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس از تدوین برنامه راهبردی ورزش فارس خبر داد.

برنامه‌مداری اولویت ورزش فارس

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری فارس، عباس حاجی‌زاده که در مراسم معارفه خود به‌عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان فارس سخن می‌گفت، از تهیه و تدوین برنامه راهبردی ورزش و جوانان فارس بر اساس طرح آمایش به‌عنوان نخستین برنامه خود خبر داد و گفت: شفاف‌سازی در همه امور به‌ویژه قراردادها، مزایده‌ها و امور مالی، توسعه ورزش روستاها، عشایر و نگاه ویژه به ورزش همگانی از دیگر اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان فارس خواهد بود.

وی افزود: در نشستی با قهرمانان ورزشی استان مشکلات و موانع پیش روی آنان نیز بررسی خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس بیان کرد: باید در فرصت پیش رو سهمیه ورزشکاران المپیکی استان را نیز افزایش دهیم.

توجه به حضور یک نماینده از استان فارس در لیگ برتر فوتبال

حاجی‌زاده گفت: یکی از مطالبات مردم فارس حضور یک نماینده از استان در لیگ برتر فوتبال است که به این امر نیز توجه خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به وجود ۱۰۰۰ باشگاه خصوصی در سطح استان گفت: از این نظر فارس در رتبه اول کشور است که باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده شود و تلاش شود تا از آنان حمایت خاص شود چراکه باشگاه‌های ما پس از شیوع ویروس کرونا آسیب جدی دیدند.

متولی ورزش فارس افزود: تکمیل مجموعه ورزشی سرپوشیده شش هزارنفری شیراز واقع در بزرگراه حسینی الهاشمی نیز به‌صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

توسعه خانه‌های جوان در سطح استان فارس

سرپرست اداره ورزش و جوانان فارس در بخش دیگری از سخنانش گفت: در بحث جوانان نیز ظرفیت‌های بالایی در استان داریم که توسعه خانه‌های جوان در سطح استان، مهیاکردن شرایط ازدواج آسان برای جوانان و تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد ازجمله برنامه‌های پیش رو در بخش جوانان است.

مراسم معارفه عباس حاجی‌زاده صبح امروز با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی پژوهشی آموزشی وزارت ورزش و جوانان، احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس مهدی فروردین و سید موسی موسوی نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش در اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول