اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجرای ۵میلیارد تومان پروژه عمرانی و خدماتی در مسکن مهر دماوند

شهردار دماوند گفت: در توافق فی مابین شهرداری و راه و شهرسازی مبنی بر بهسازی و آماده سازی معابر اصلی و فضاهای عمومی مسکن مهر، تاکنون 5میلیارد تومان پروژه عمرانی و خدماتی توسط شهرداری اجرا شده است.

اجرای ۵میلیارد تومان پروژه عمرانی و خدماتی در مسکن مهر دماوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از دماوند، عباس صفری شهردار دماوند در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری دماوند در سایت مسکونی مسکن مهر امام رضا(ع)، اظهار کرد: با توجه به توافقات صورت گرفته، شهرداری دماوند تنها بهسازی معابر اصلی و پرتردد را برای اجرای عملیات عمرانی در دستور کار دارد و تاکنون نیز خدمات قابل ملاحظه را اجرا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳هزار مترمربع روکش آسفالت و ۲۵۰۰مترمربع لگه گیری آسفالت در محورهای اصلی این شهرک مسکونی اجرا شده است.

شهردار دماوند همچنین به جمع آوری جداول فرسوده و آسیب دیده بلوار اصلی و اجرای پروژه جدید در این بخش اشاره کرد و گفت: انجام ۳۲۰۰ متر طول مرمت جدول و احداث نهر، ۱۳۰۰ متر طول تخریب و اجرای تک جدول رفوژ وسط بلوار، ۲هزار مترمربع تخریب و اجرای پیاده روسازی به صورت بتنی و کفپوش از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

صفری به توسعه فضای سبز محورهای اصلی این منطقه اشاره و افزود: ۲۶۰۰متر طول لوله گذاری برای آبیاری قطره‌ای فضای سبز و غرس حدود یک‌هزار درخت و درختچه در منطقه مسکونی مسکن مهر طی سال‌های اخیر از دیگر خدمات صورت گرفته توسط شهرداری دماوند است.

وی ادامه داد: با توجه به وجود شیب در برخی مناطق شهرک، اجرای دیوار حائل برای جلوگیری از ریزش خاک در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون ۲۲۰۰ مترمکعب اجرای دیوار سنگی اجرا شده است.

شهردار دماوند به اجرای پروژه ورودی دوم مسکن مهر در سال جاری اشاره کرد و گفت: در این پروژه ۳۲۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت، ۶۰۰ مترطول کانیو (هدایت آب‌های سطحی)، ۴۳۰۰مترمربع کف پوش، ۲۴۰۰ مترمکعب دیوار سنگی و ۲۰۰ مترطول رفوژ اجرا شده است.

صفری به زه کشی آب‌های سطحی در این منطقه اشاره و عنوان کرد: در برخی مناطق شهرک شاهد رها بودن آب‌های سطحی بودیم که تاکنون ۱۲۰ متر طول نهر عرضی اجرا شده است.

وی با اعلام جمع آوری زباله، رُفت و روب و انجام خدمات شهری به ویژه جمع آوری نخاله‌های دپو شده توسط تعاونی‌ها در این سایت مسکونی، ابراز کرد: یکی از اقدامات شهرداری، درنظر گرفتن خط تاکسی و تسهیل در تردد شهروندان بوده که تاکنون ۲۰ دستگاه تاکسی به این بخش اختصاص یافته است. 

شهردار دماوند با بیان اینکه ساماندهی مسکن مهر جزو اقدامات مؤثر شهرداری در این زمان بوده است، یادآور شد: امید است در سال جاری اقدامات مطلوبی به لحاظ توسعه فضای سبز، اجرای دیوار حائل همچنین مابقی خدمات مانده تحت تعهد شهرداری به انجام برسد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۷/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول