اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

محدودیت‌های کرونایی در استان ایلام یک هفته دیگر تمدید شد

استاندار ایلام، گفت: در پی تشدید وضعیت کرونا در استان ایلام و تداوم وضعیت قرمز، محدودیت‌ها برای هفته پیش رو نیز اعمال می‌شود.

محدودیت‌های کرونایی در استان ایلام یک هفته دیگر تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در پی تشدید وضعیت کرونا در استان ایلام و تداوم وضعیت قرمز قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام و رئیس ستاد مبارزه با کرونا امروز پنجشنبه از تمدید محدودیت‌های اعمال شده تا یک هفته دیگر خبر داد و گفت: محدودیت‌های برای هفته پیش رو اعمال می‌شود،بر این اساس آموزشگاه‌های خصوصی، فنی و حرفه‌ای، باشگاه‌های ورزشی جمعی، استخرها، تالارها و مجتمع‌های مناطق قرمز ایلام یک هفته دیگر تعطیل می‌شوند.

وی افزود: برگزاری هرگونه مراسم مذهبی، اجتماعی و فرهنگی، همایش‌ها و گردهمایی ادارات تا یک هفته ممنوع است و زدن ماسک در همه اماکن عمومی اجباری است و ادارات به ارباب رجوع بدون ماسک خدمات نمی‌دهند.

استاندار ایلام، گفت: جلسات دستگاه‌ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شود و مدیران باید در سامانه سامد پاسخگوی مردم باشند.

هر تجمع جمعیتی در مناطق قرمز ممنوع است

وی ادامه داد: تا اطلاع ثانوی سینما، پارک، موزه‌ها، ورزشگاه‌ها، آرامستان‌ها، تالارهای پذیرایی و مراسمات، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه و... تعطیل می‌شوند همچنین تا اطلاع ثانوی مساجد و مصلی‌ها و هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، همایش‌ها و گردهمایی ادارات و هر تجمع جمعیتی در مناطق قرمز ممنوع است.

استاندار ایلام، تصریح کرد: تا اطلاع ثانوی بازار، اصناف، مردم حاضر در بازار به طور کامل ملزم به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک هستند و تخلف از این موضوع پیگرد قانونی دارند.

وی ادامه داد: درج تاریخ تشییع و مراسم اعلامیه‌ها در چاپخانه‌ها ممنوع می‌شود و تا اطلاع ثانوی ادارات، سازمان‌ها، نهادها در هیچ مراسم جمعیتی شرکت نکنند.

استاندار ایلام، گفت: کمیته نظارتی ستاد کرونا در اسرع وقت و به لحظه نحوه اجرای مصوبات را نظارت و گزارش کند و تمامی مصوبات از همین لحظه لازم‌الاجرا است و قصور از انجام هر یک از آن‌ها پیگرد قانونی دارد.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول