اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کلنگ‌زنی مدرسه خیرساز «سردار سلیمانی» در روستای گنجان رابر

طی مراسمی با حضور مسئولانی استانی و محلی، کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه «سردار شهید سلیمانی» در روستای گنجان از توابع بخش مرکزی شهرستان رابر به زمین زده شد.

کلنگ‌زنی مدرسه خیرساز «سردار سلیمانی» در روستای گنجان رابر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ظهر امروز در مراسمی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه، مدیر عامل بانک مسکن و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه خیرساز شهید سپهبد سلیمانی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و زیر بنای ۱۹۶ متر مربع در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع در روستای گنجان رابر به زمین زده شد.

احمد اسکندری‌نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان در حاشیه این مراسم گفت: بانک مسکن در راستای انجام رسالت اجتماعی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ساخت این مدرسه، مشارکت کرده است.

وی از کلنگ‌زنی و افتتاح بیش از یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس از دو سال اخیر تاکنون در استان کرمان خبر داد.

اسکندری‌نسب به اجرای طرح کشوری آجر به آجر در زمینه مدرسه‌سازی اشاره کرد و افزود: هرکس با هر اندازه کمک، در این طرح می‌تواند در امر مدرسه سازی مشارکت داشته باشد.

امروز همچنین کلنگ احداث زمین چمن مصنوعی هنرستان علامه طباطبایی رابر به زمین زده شد. 

به گفته مدیرکل نوسازی مدارس استان کلنگ احداث زمین چمن مصنوعی علامه طباطبایی شهرستان رابر با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان به زمین زده شد و از احداث یک زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان نیز در جنب سالن ورزشی دیوران خبر داده شد.

گفتنی است در این سفر از پروژه‌های در دست ساخت مدرسه الزهراء و مدرسه شهید عبدالحمید جاودانی بازدید و کلنگ تجاری‌سازی چند واحد در مدرسه اباصالح رابر به زمین زده شد.

انتهای پیام/۸۰۰۳۰/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول