اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

صدور 31 فقره پروانه بهره‌برداری واحد تولیدی در سه ماه نخست امسال در آذربایجان‌غربی

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: طی 3 ماهه اول امسال در راستای تحقق شعار سال و رسیدن به جهش تولید در استان با صدور 31 فقره پروانه بهره برداری 31 واحد تولیدی وارد چرخه تولید شداند.

صدور 31 فقره پروانه بهره‌برداری واحد تولیدی در سه ماه نخست امسال در آذربایجان‌غربی

معصوم علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اطهار داشت: طی 3 ماهه اول امسال سال در راستای تحقق شعار سال و رسیدن به جهش تولید در استان با صدور 31 فقره پروانه بهره برداری 31 واحد تولیدی وارد چرخه تولید شد.

وی افزود: با صدور پروانه‌های مذکور با حجم سرمایه گذاری بیش از 852 میلیارد ریال برای 124 نفر به صورت مستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: طی 3 ماه اول امسال 295 فقره جواز تأسیس برای ایجاد واحد‌های صنعتی تولیدی جدید در استان با حجم سرمایه گذاری بیش از 11 هزار و 472 میلیارد ریال و ایجاد 4 هزار و 753 زمینه اشتغال صادر گردیده است.

علی اکبری به وضع موجود صنعت استان اشاره و بیان کرد: در حال حاضر برای 2 هزار و 86 طرح صنعتی با حجم سرمایه گذاری بیش از یک هزار و 488 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 46 هزار و 947 نفر در استان صادر شده است که امید واریم در سال جهش تولید شاهد به بهره برداری رسیدن این واحدها باشیم.

وی خاطر نشان کرد: 304 طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد با سرمایه گذاری بیش از 28 میلیارد ریال و اشتغال زایی برای 8 هزار و 234 نفر در حال اجرا و تکمیل می باشند که با به بهره برداری از این طرح های صنعتی جهشی در تولید استان ایجاد خواهد شد.

این مقام مسوول یادآور شد: هم اکنون یک هزار و 980 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری معتبر در استان مشغول فعالیت می باشند که در این واحد ها 55 هزار و 196 نفر مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول