اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

جانز هاپکینز: مبتلایان به کرونا در جهان از 12 میلیون نفر عبور کرد

طبق جدیدترین آمار ودانشگاه «جانز هاپکینز»، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته به 12 میلیون و 60 هزار و 772 نفر افزایش یافت.

جانز هاپکینز: مبتلایان به کرونا در جهان از 12 میلیون نفر عبور کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۱۲ میلیون و ۶۰ هزار و ۷۷۲ نفر رسید.

دانشگاه جانز هاپکینز که آمار و ارقام خود را بر اساس داده‌های به دست آمده از سازمانهای بین‌المللی و مقام‌های فدرال و محلی محاسبه می‌کند، اعلام کرد که دستکم ۵۴۹ هزار و ۸۴۶ نفر از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا تاکنون جان خود را از دست داده اند و دستکم ۶ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۲۶۸ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

 

طبق آمار دانشگاه جانز هاپکینز، ایالات متحده آمریکا با سه میلیون و ۵۵ هزار و ۱۴۴ مورد ابتلا و ۱۳۲ هزار و ۳۰۹ مورد فوتی در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس قرار دارد.

برزیل نیز با یک میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۶۰ مورد ابتلا و ۶۷ هزار و ۹۶۴ مورد فوتی در جایگاه دوم و هند با ۷۶۷ هزار و ۲۹۶ مورد ابتلا و ۲۱ هزار و ۱۲۹ مورد فوتی، جایگاه سوم بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در جهان را دارند.

شیوع کرونا در برخی کشورهای جهان مجدداً تسریع یافته است و مقام‌های این کشورها مجدداً محدودیت‌های قرنطینه‌ای مرتبط با این ویروس را تشدید کرده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که پنج میلیون استرالیایی در شهر «ملبورن» بار دیگر و برای ۶ هفته در قرنطینه قرار گرفتند و به آنها توصیه شده از منازل خود خارج نشوند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز گزارش کرد، آسوشیتدپرس نوشت، ایالت «کوئینزلند» درهای خود را به روی مردم ملبورن که در حال فرار از دومین قرنطینه هستند، بست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول