اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بدهی ۳۲ میلیارد تومانی مشترکین برق در ملایر

مدیر شرکت توزیع برق ملایر از بدهی ۳۲ میلیارد تومانی مشترکین به اداره برق خبر داد.

بدهی ۳۲ میلیارد تومانی مشترکین برق در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر رضا شیردره ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با بیان اینکه رسانه‌ها عامل توسعه پایدار و بستر ارتباطی بین مردم و مدیران هستند اظهار کرد: رضایتمندی مردم و مشترکین، ارتقای شاخص شرکت توزیع و بحث رضایتمندی مسئولان سه شاخص مهم  و رویکرد اصلی در این اداره است.

وی با بیان اینکه ۱۲۷ هزار مشترک زیر نظر اداره برق ملایر هستند از بدهی ۳۲ میلیارد تومانی مشترکین ملایری به اداره برق ملایر خبر داد و گفت: این بدهی بیشتر در بخش خانگی روستایی و شهری است.

مدیر شرکت توزیع برق ملایر با تاکید بر پرداخت مطالبات مردم به مدیریت برق ملایر تصریح کرد: در صورتی که هزینه مصرفی برق خود را به موقع و بدهی‌ها را پرداخت کند خدمات‌دهی این شرکت نیز در حوزه‌های مختلف بالا می‌‌رود.

وی در ادامه با بیان اینکه به دنبال کاهش تلفات ملایر به 17 درصد هستیم افزود: اصلاح نرخ انرژی توزیع شده و رساندن آن به ۲.۲ دقیقه از مهمترین اهداف شرکت توزیع برق ملایر است.

شیردره در ادامه طول شبکه فشارمتوسط را در ملایر یک‌هزار و ۸۰۰ کیلومتر و شبکه فشار ضعیف را یک‌هزار و ۳۰۰ کیلومتر برشمرد و افزود: تعداد پست‌های توزیع نیز ۲ هزار مورد است.

 وی با بیان اینکه مدیریت مصرف و طرح‌های تشویقی از ۱۵ خردادماه شروع شده و تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد ادامه داد: برنامه ما این است که مردم از این تشویق‌ها بهره‌مند شوند تا بتوانیم به سلامت  از تابستانی گرم عبور کنیم.

مدیر شرکت توزیع برق ملایر با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم در  این زمینه همکاری لازم را داشته تا شاهد عدم خاموشی باشیم اظهار کرد: ما دو نوع پیک داریم، پیک روز در تابستان از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و پیک غروب از ساعت ۸ تا ۱۲ است  که مشترکین خانگی و تجاری باید کمک کنند تا پیک مصرف را پشت سر بگذاریم.

وی  یکی از برنامه‌های اداره برق را ارزشیابی دانست و گفت: هدف ما این است که در شهرستان حرفی برای گفتن در این زمینه داشته باشیم و بتوانیم به عنوان یک اداره پیشرو رتبه‌های خوبی را در خدمات‌دهی و ارتقای شاخص‌ها کسب کنیم.

شیردره بهره‌برداری از پست فوق توزیع ملایر ۴ که به نام سردار سلیمانی مزین شد، توسعه برق زیرساخت‌های شهرستان در بخش گلخانه و روشنایی بلوار مرزداران و بلوار خلیج فارس با همکاری شهرداری و ... را از پروژه‌های مدیریت برق دانست.

 وی تبدیل ۳۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف فرسوده شهرستان به کابل خودنگهدار را یکی دیگر از پروژه‌های مهم ملایر در بخش برق برشمرد و گفت: در این راستا هم شاهد کاهش سرقت‌ها و هم ارتقای مبلمان شهری خواهیم بود.

مدیر شرکت توزیع برق ملایر با بیان اینکه حدود یک سال است که در ملایر و نهاوند سیستم هوشمند  پاسخگویی همام قطعی برق و دیگر مواقع راه‌‌اندازی شده گفت: یکی از برنامه‌های ما  این است که اطلاعیه‌های خاموشی را به زودی اعلام کنیم.

وی با تقدیر از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و فرماندار در پیگیری تعمیر فیدرهای بحرانی شهرستان گفت: با حمایت‌های فرماندار اعتبارات خوبی برای برق ملایر اختصاص داده شده است.

 شیردره توجه تعداد بالای روستاهای شهرستان و سابقه شهرنشینی شبکه توزیع برق شهرستان فرسوده است و در همین راستا اقدامات خوبی در سال‌های اخیر انجام شده است.

وی از مردم درخواست کرد پیش از ساخت و ساز استعلام‌های لازم را از اداره برق و نهادهای مربوطه گرفته و رعایت حریم شبکه‌های برق را داشته باشند.

مدیر  شرکت توزیع برق ملایر خاطرنشان کرد: ماموریت شرکت توزیع برق تأمین برق مطمئن و پایدار است که تمام تلاش ما این است که این ماموریت به بهترین وجه انجام شود.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول