اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

کمیته دائمی نظارت بر تأسیسات گردشگری استان قزوین تشکیل شد

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین از تشکیل کمیته نظارت بر نحوه ارائه خدمات در تأسیسات گردشگری به دبیری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد.

کمیته دائمی نظارت بر تأسیسات گردشگری استان قزوین تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نادر محمدی معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور نظارت بر تاسیسات گردشگری در قالب بازدیدهای مشترک نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان به صورت دوره‌‎ای انجام می‌شد که با توجه به شیوع کرونا و ضرورت تشدید نظارت بر واحدها کمیته دائمی نظارت به دبیری این اداره کل و همراهی انجمن حرفه‌ای واحدهای پذیرایی استان تشکیل شد.

محمدی با اشاره به اعضای تشکیل‌دهنده این کمیته اظهار کرد: کارشناسان نظارت حوزه معاونت گردشگری  و نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، ستاد اقامه نماز، دامپزشکی، پلیس اماکن و انجمن حرفه‌ای واحدهای پذیرایی استان اعضای ثابت این کمیته را تشکیل می‌دهند.

او افزود: در این بازدیدها با توجه به شرایط ویژه کنونی مواردی چون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، اصول بهداشتی، ضدعفونی و گندزدایی مستمر واحدها، بررسی نرخ‌نامه‌ها، نحوه نگهداری مواد غذایی، اعتبار پروانه بهره‌برداری، گرانفروشی و کم فروشی و غیره توسط اعضای کمیته نظارت استان مورد بررسی قرار می‌گیرند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان یادآور شد: بازدیدهای کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری به صورت هفتگی و مستمر از تاسیسات گردشگری استان شامل مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی بین‌راهی و مجتمع‌های خدمات رفاهی در حال انجام است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول