اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مشکلات واحدهای تولیدی سمنان رسیدگی می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: مشکلات، موارد و مطالبات مطرح‌شده از سوی واحدهای تولیدی استان سمنان رسیدگی و پیگیری می‌شود.

مشکلات واحدهای تولیدی سمنان رسیدگی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور عصر امروز در جلسه منتخب ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با دستور کار بررسی و رسیدگی به موارد و مشکلات دو واحد تولیدی استان اظهار کرد: مسائل، موارد و مطالبات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران در استان با هدف تقویت صنعت به‌عنوان یکی از اولویت‌ها و محورهای توسعه استان، همواره در دستور کار قرار داشته و امروز نیز موارد و مطالبات دو واحد تولیدی طبق ضوابط، قوانین و آیین‌نامه‌ها تا حصول نتیجه مطلوب، رسیدگی و پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به مشکل تأمین برق واحد تولیدی کنسانتره مس سولفیدی به‌عنوان یکی از مباحث و مطالبات مطرح‌شده از سوی این شرکت، گفت: برق‌رسانی به معادن و واحدهای تولیدی و فرآوری جنوب استان یکی از موارد و مباحث دارای اهمیتی است که اخیراً در دیدار استاندار سمنان با سرپرست وزارت صمت نیز مطرح و مقرر شد با مساعدت و همراهی و استفاده از ظرفیت شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه همچون ایمیدرو، این کمبود مرتفع شود.

خجسته‌پور افزود: یکی از مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران، عدم توجه به وجود زیرساخت‌ها و امکانات اولیه و دسترسی‌ها از قبیل برق، آب، گاز و ... در زمان اقدام برای احداث واحد تولیدی است.

وی بیان کرد: نیاز است تا زین پس، صدور مجوز برای احداث واحد تولیدی، فرآوری و سرمایه‌گذاری، منوط به فراهم نمودن دسترسی‌ها و زیرساخت‌های مناسب توسط دستگاه‌های متولی امر باشد تا از بروز مشکلات این‌چنینی در آینده و زیان دهی سرمایه‌گذار، جلوگیری به عمل آید.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان در خصوص مسائل و موارد محیط زیستی این واحد تولیدی، ضمن تشکر از همراهی همیشگی محیط زیست استان در پیگیری مسائل و موارد واحدها تولیدی با نگاه مثبت، بر استمرار حمایت از واحدهای تولیدی در این حوزه تأکید کرد.

خجسته‌پور از مکاتبه با وزارتخانه نیرو به جهت تأمین آب این واحد تولیدی خبر داد و در خصوص مباحث مطروحه از سوی شرکت تولیدکننده کولر و آبگرمکن گفت: مسائل مرتبط با بالا بودن قیمت حمل و نقل از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به‌منظور کاهش هزینه‌ها و همچنین پرداخت تسهیلات با هماهنگی بانک عامل و تجدید ارزیابی وثایق با قید ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده از سوی واحد تولیدی، در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول