اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

سرپرست جدید بسیج سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد

سرپرست جدید فرماندهی حوزه مقاومت بسیج سازمان تأمین اجتماعی معرفی شد.

سرپرست جدید بسیج سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، مراسم معارفه سرپرست جدید فرماندهی حوزه مقاومت بسیج سازمان تأمین اجتماعی با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های این سازمان و همچنین با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت رفاه برگزار شد؛ در این مراسم مهدی تیموری به عنوان سرپرست جدید بسیج سازمان تأمین اجتماعی معرفی شد.

÷1 معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم گفت: در حوزه بسیج، سیاستگذاری برنامه‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که حوزه بسیج سازمان تأمین اجتماعی پویاتر و فعال‌تر از گذشته باشد.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان عمومی و غیردولتی است و نگاه درآمد هزینه‌ای در آن کم است، بنابراین همه باید کمک کنیم تعادل این سازمان حفظ شود و برای ارتقای خدمات آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی با اشاره به وجود ۷۰ هزار پرسنل در واحدهای مختلف بیمه‌ای و درمانی تحت پوشش این سازمان، گفت: این حجم از نیرو یک ظرفیت بزرگ و سرمایه قابل توجه است و باید کمک کنیم سازمان تأمین اجتماعی با حفظ پایداری خود رضایتمندی مردم را نیز کسب کند.

 معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تأمین اجتماعی گفت: هدف بسیج حفظ دستاوردها و رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی است.

احمد غریوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت رفاه نیز در این مراسم گفت: بسیج به دنبال کار و خدمت است و در کنار سایر بخش ها به تحقق اهداف کمک می کند به همین دلیل ایجاد هماهنگی و ارتباط با سایر بخش‌ها از وظایف بسیج محسوب می‌شود.

مهدی تیموری سرپرست جدید فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان تأمین اجتماعی نیز گفت: تأمین اجتماعی سرمایه عظیم و ارزشمندی از نیروی انسانی را دارد و آنها در صف خدمت رسانی به مردم هستند و باید تلاش کنیم جایگاه بسیج را در این سازمان اعتلاء ببخشیم.

عبدالخالق حبیبی، سرپرست سابق بسیج سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر از ۷۰ هزار نیروی انسانی سازمان ۱۸ هزار همکار بسیجی وجود دارد و برگزاری اردوی راهیان نور، نمایشگاه هفته دفاع مقدس و همایش فرماندهان بسیج از اقدامات حوزه بسیج در سال‌های اخیر بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول